Mchansern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg kom bare hjem til rødvin og sprit. Men det er godt nok for meg! woop woop. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Å glede noen som fortjener det. Pappa begynte nesten å grine da han kom hjem til rydda hus, levende lys, rødvin, dekket bord, blomster og biffmiddag. Gjer meg frykteleg glad at du tenkar slik på folk. Sjølv er eg glad for at eg endeleg får ting gjort. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Å glede noen som fortjener det. Pappa begynte nesten å grine da han kom hjem til rydda hus, levende lys, rødvin, dekket bord, blomster og biffmiddag. Imponerende. Du kommer nok til å gjøre en mann veldig veldig lykkelig en dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Deaktiverte akkurat FB-kontoen. Igjen. Aaah, søte frihet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Å glede noen som fortjener det. Pappa begynte nesten å grine da han kom hjem til rydda hus, levende lys, rødvin, dekket bord, blomster og biffmiddag. Imponerende. Du kommer nok til å gjøre en mann veldig veldig lykkelig en dag. Jeg prøver. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Deaktiverte akkurat FB-kontoen. Igjen. Aaah, søte frihet. Kanskje det hjelper deg i å huske å oppdatere diskusjon statusen din oftere! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Å glede noen som fortjener det. Pappa begynte nesten å grine da han kom hjem til rydda hus, levende lys, rødvin, dekket bord, blomster og biffmiddag. Hvem hadde ikke blitt litt emosjonell da? Det der er jo.. himmelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Kanskje det hjelper deg i å huske å oppdatere diskusjon statusen din oftere! Følg meg på twitter heller. E: Det som gjør meg glad i dag er uten tvil meldingen fra Apple: "Nåværende leveringsstatus - Ute til levering" Woop woop! Endret 14. januar 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Skal snart på ferie, 5 uker i Thailand og en uke i India, samt et par dager i Amsterdam på vei hjem. Lykke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Bedøm selv. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Bedøm selv. Nå håper jeg ikke at jeg driter meg fullstendig ut, men utvider du overleppa, Milanjo? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Pizzakveld hos en bekjent i kveld. Gleder meg! Samt nye skiver på vei fra Platekompaniet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nå håper jeg ikke at jeg driter meg fullstendig ut, men utvider du overleppa, Milanjo? Neida, du har i utgangspunktet rett. Jeg utvider ikke lenger, har jo ikke tenkt å se ut som et nebbdyr eller noe. Syns bare det er stilig med litt størrelse på smykket, det jeg har er da 5mm. Har foreløpig ingen planer om å utvide mer. Kanskje jeg går opp til 8mm en fin dag, men det er bare med tanken per i dag. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Slutta tidlig på skolen. Kakao. GSL. (Jeg som lagde en pagen der btw! Wee ) Pizza. Dyna mi. At jeg fant et fungerende headsett jeg hadde glemt (det gamle gikk i stykker). Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nå håper jeg ikke at jeg driter meg fullstendig ut, men utvider du overleppa, Milanjo? Neida, du har i utgangspunktet rett. Jeg utvider ikke lenger, har jo ikke tenkt å se ut som et nebbdyr eller noe. Syns bare det er stilig med litt størrelse på smykket, det jeg har er da 5mm. Har foreløpig ingen planer om å utvide mer. Kanskje jeg går opp til 8mm en fin dag, men det er bare med tanken per i dag. Du som er en så pen mann burde ikke ødelegge ansiktet ditt på den måten, Miljano. Men nå har vel vi ulike smakspreferanser. On the bright side, du kan puste med munn og nese lukket dersom piercingen er ute. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg hadde dyttet alt mulig gjennom det hullet. Da mener jeg alt mulig. Druestilker, spaghetti, ledninger osvsov. Jeg må fikle med sånt. Skal aldri få meg noe sånt av den grunn. Dessuten er jeg ikke så stor fan av piercinger. Spesielt ikke i ansiktet. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg hadde dyttet alt mulig gjennom det hullet. Da mener jeg alt mulig. Druestilker, spaghetti, ledninger osvsov. :!: Tror jeg faktisk jeg hadde gjort også! Blyanter, sugerør? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå