Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Man trenger ikke være Metallica-fanboy for å ikke like drittdårlig negermusikk. "Historien" handler nok om hvordan Akon vokste opp på bommulsmarkene og var slave og sånt. 8 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg holder meg for ørene og synger "Way above the clouds in the sky singing OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO oooo OOOOOOO" ' Og det at du sier neger viser hvor rasist du er! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Burger queen/evil dildo. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Man trenger ikke være Metallica-fanboy for å ikke like drittdårlig negermusikk. "Historien" handler nok om hvordan Akon vokste opp på bommulsmarkene og var slave og sånt. http://www.youtube.com/watch?v=oWWh6ltuMic&feature=related Endret 12. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Og det at du sier neger viser hvor rasist du er! Du er en parodi på deg selv. Voks opp, og få dine egne meninger og din egen musikksmak så kan vi prøve å ha en skikkelig diskusjon. 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det ligger en historie bak. Bare sånn at jeg ikke ikke blir angrepet av sinte Metallica fanboys. ' http://www.youtube.com/watch?v=YvYoAdcirRU&feature=related FUCK DEG AKON SUGER METALLICA EIER!!!! OT: Fått fikset billetter til TG, så da blir det Sverigetur i samme slengen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Og det at du sier neger viser hvor rasist du er! Du er en parodi på deg selv. Voks opp, og få dine egne meninger og din egen musikksmak så kan vi prøve å ha en skikkelig diskusjon. Du burde dra til ghettoen i statene eller Afrika, så får vi se hvor tøff du er! Du kommer til å bli skutt. De skyter nesten alle hvite. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Ja lol, er nok der Akon befinner seg hele tiden, der han lever i slummen sammen med sine afrikanske negervenner i fattigdom med HIV og hoy. Endret 12. januar 2011 av Pokey 4 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 God damn it you guys. Nok off-topic. At eg er ganske stressa for tida og eg ikkje har tid til alle ting som må bli gjort er kj- oh wait. Musikk gjer meg fortsatt glad. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ja lol, er nok der Akon befinner seg hele tiden, der han lever i slummen sammen med sine afrikanske negervenner i fattigdom med HIV og hoy. ' Jeg vet ikke helt hva jeg synes er verst, at du tok meg seriøst eller at du ikke liker Akon. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 At jeg tok deg seriøst. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er snakk om Pokey, eg trur begge trolla kvarandre. http://www.youtube.com/watch?v=Z_1MP-7pX40 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tror Pokey bare er litt sinna. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Stemmer. Det kan muligens merkes over alt der jeg har postet i dag. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Stemmer. Det kan muligens merkes over alt der jeg har postet i dag. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg er glad fordi jeg ikke gir faen! Her! Hør på dette og smil! The Cinematic Orchestra – Arrival Of The Birds Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Stemmer. Det kan muligens merkes over alt der jeg har postet i dag. Åh, nei det er ikke fordi jeg er sint, det er fordi jeg er sånn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Åh, nei det er ikke fordi jeg er sint, det er fordi jeg er sånn. Jeg kan være en venn, jeg ser at du falleeer, jeg ser at du falllleeeer. DU MÅ REISE DEG IGJEN! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg liker signaturen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå