TheWankership Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Sitte en slapp kveld å fylle ut timeliste. ( telle penger) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Laget Pytt i panne bacon-surprise with excess bacon + even more bacon, topped with bacon. Did you get a heartattack? Det er kalorier for 5 dager i denne retten, men jeg i motsetning til noen, trenger å legge på meg. Orgasmisk godt da! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Kjæresten har flytta inn i den nye leiligheten, så jeg kan besøke ham denne måneden. YAY! Endret 9. januar 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har alltid trodd du var gutt jeg, Therawyn. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Merkelig nok får de fleste her det inntrykket til å begynne med... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Eg og, heilt til eg såg eit bilde av deg i rpp. :!: Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har da aldri postet i RPP. Eller mente du Ajaco? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 jeg og :o helt til jeg så på profilen din altså Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) What? O.o Eg meinar på at det var eit bilde som fekk meg til endra meining. Men det er lenge sidan, eg huske sikkert heilt feil. :!: Endret 9. januar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hm, hva gjør jeg egentlig galt? :!: Endret 9. januar 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du er på eit nerdeforum, då er det nesten gitt at du er gutt. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du er vel homse da... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Beklager om du ikke var helt klar for å se noe så awesome, og kjeven din ligger måpende på gulvet. 8 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du er på eit nerdeforum, då er det nesten gitt at du er gutt. Nerdeforum? Siden når er dette et nerdeforum? Du er vel homse da... Homse? Jeg? Naaj. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Bare meg som ser ansiktet? :!: Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har da aldri postet i RPP. Eller mente du Ajaco? Har sett fleire bilete av deg, usikker på om det var i RPP, men du har posta bilete av deg sjølv ein eller annan stad her på diskusjon Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Svelemoe er skikkelig stalker som husker sånt, det er ikke akkurat noe hyggelig Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det er berre du som er senil, Wankership. Heilt vanleg å hugse slike ting Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har da aldri postet i RPP. Eller mente du Ajaco? Har sett fleire bilete av deg, usikker på om det var i RPP, men du har posta bilete av deg sjølv ein eller annan stad her på diskusjon Jeg vet ihvertfall at jeg aldri har postet i RPP. Kanskje noen postet mitt bilde der? Kan ikke huske å ha postet bilde av meg andre steder på forumet heller... hm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå