Turtlis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg skal bake sjokoladekake etterpå. Den ser så god ut på bildet Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 At karene som jobbet utenfor ble så glade da jeg kom ut med hjemmelagede pizzahorn og cola med isbiter i. Og at vi har fått fint nytt gjerde utenfor, og at jeg skal ordne blomsterbed i skråningen nedenfor innkjørselen vår snart. At det ikke var så varmt som det har vært de siste dagene var hyggelig i dag, siden jeg er blitt solbrent bigtime på armene, og det er hakket før jeg får sånn solbrent-blemmer Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Random arbeidskarer eller kjentfolk ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Random arbeidskarer eller kjentfolk ? Typen og naboen Om det hadde vært random arbeidsfolk hadde jeg vært litt horete om jeg gikk ut å smiska til de med hjemmelaga mat :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det hadde vært litt spesi ja særlig med tanke på at jeg hørte en del utenlandske (russer, fransk, polsk, whatever) som jobbet omkring i nabolaget ditt. De plystra faktisk på meg. OMG. ikke harry i det hele tatt. værre enn å tute det :!: Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Random arbeidskarer eller kjentfolk ? Typen og naboen Om det hadde vært random arbeidsfolk hadde jeg vært litt horete om jeg gikk ut å smiska til de med hjemmelaga mat :!: Neida Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Som de polakkene som sa "jeg elsker deg" til meg utenfor ett utested en sommer for noen år siden. Jeg kunne litt polsk, og forsto jævlig godt hva det var som ble sagt, og svarte på klingende polsk "jeg elsker deg også" , blunket til de , og forsvant inn. De hadde ikke råd til å gå inn, så de ropte febrilsk etter meg og spurte hvor jeg kom fra. Var litt artig faktisk. Men jo, det jobber polakker i bygningen vi bor i . For noen helger siden sto de nedenfor soveromsvinduet vårt og gravde "tunell" i plena vår . Jævlig trivelig å gå ut med hundene når det står polakker rett utenfor døra Jeg gleder meg til hundeutstilling på søndag. Deilig kriblende forvendingsfull spenning som kribler i magen er utrolig herlig. Jeg har en mistanke om at den vil bli byttet ut med noe langt mindre trivelig en eller annen gang i helga, så jeg koser meg med forventningene mine så lenge jeg kan Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 At jeg gleder meg til eksamen.. Merklig. men deilig følelse Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Random arbeidskarer eller kjentfolk ? Typen og naboen Om det hadde vært random arbeidsfolk hadde jeg vært litt horete om jeg gikk ut å smiska til de med hjemmelaga mat :!: Neineinei. Hadde det vært noen arbeidskarer som sleit i varmen for noe fornuftig, så tipper jeg de hadde blitt glade Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Russekickoff i kveld! JA, JEG GLEDER MEG. DET GJØR MEG GLAD!! WEEEEEEEEEE Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 At jeg spiller Final Fantasy X for tiden. Noe jeg har lengtet lenge etter. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg har kjøpt meg elektrisk orgel.<3 Nå er jeg så kul. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 At jeg skal hente cpu kjøleren på mandag Lenke til kommentar
Addan Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Led Zeppelin på høytalerne !!!!!!!1111!! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Vannmelon. Spiser du det nå ? Fortell.... er den god og saftig ???? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Gode bananer ikke ta meg feil.. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 At vi kanskje vant 1. premie på Møre og Romsdal Bandfestival i går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå