Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At karene som jobbet utenfor ble så glade da jeg kom ut med hjemmelagede pizzahorn og cola med isbiter i. Og at vi har fått fint nytt gjerde utenfor, og at jeg skal ordne blomsterbed i skråningen nedenfor innkjørselen vår snart. At det ikke var så varmt som det har vært de siste dagene var hyggelig i dag, siden jeg er blitt solbrent bigtime på armene, og det er hakket før jeg får sånn solbrent-blemmer :ph34r:

Lenke til kommentar

Som de polakkene som sa "jeg elsker deg" til meg utenfor ett utested en sommer for noen år siden. Jeg kunne litt polsk, og forsto jævlig godt hva det var som ble sagt, og svarte på klingende polsk "jeg elsker deg også" , blunket til de , og forsvant inn. De hadde ikke råd til å gå inn, så de ropte febrilsk etter meg og spurte hvor jeg kom fra. Var litt artig faktisk.

 

Men jo, det jobber polakker i bygningen vi bor i . For noen helger siden sto de nedenfor soveromsvinduet vårt og gravde "tunell" i plena vår . Jævlig trivelig å gå ut med hundene når det står polakker rett utenfor døra :whistle:

 

Jeg gleder meg til hundeutstilling på søndag. Deilig kriblende forvendingsfull spenning som kribler i magen er utrolig herlig. Jeg har en mistanke om at den vil bli byttet ut med noe langt mindre trivelig en eller annen gang i helga, så jeg koser meg med forventningene mine så lenge jeg kan

Lenke til kommentar
Random arbeidskarer eller kjentfolk ?

 

Typen og naboen :innocent:

 

Om det hadde vært random arbeidsfolk hadde jeg vært litt horete om jeg gikk ut å smiska til de med hjemmelaga mat :!:

Neineinei. Hadde det vært noen arbeidskarer som sleit i varmen for noe fornuftig, så tipper jeg de hadde blitt glade :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...