Ajaco Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Den har jeg ikke hørt om en gang. Svært lite kjennskap til LG. Android i suppose? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ja, android 2.2 Froyo. Mobil til 2000ish som fikk terningkast 6 av amobil. Da slår jeg til og bytter ut faxen min (den er omtrent like gammel som fax). Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Gratulerer. Optimus One ser ut til være mye telefon for pengene. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 You're doing it wrong. Ingen har sagt "FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAAAG" enda. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 At en ny CPU og et nytt skjermkort ligger og venter på meg på postkontoret. Og Android. Elsker OS-et for alle sine tilpassingsmuligheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Åh, jeg må bestille noe fra nettet jeg også. ELSKER å hente pakker på postkontoret, blir glad inni meg når jeg får en hentelapp på SMS eller i posten Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ja, er ganske kos å hente ting. Hentet en HTC Desire her om dagen, digg følelse, selv om mobilen skulle til dama og ikke mer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bestilte mobil på nettet i går -> Forventet levering 2.2.2011. Trist. Det var jo en norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bestill fra en annen nettbutikk da? DustinHome eller Komplett? De siste ordrene mine derfra har det bare gått 2-3 fra bestilling til jeg har pakken. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bestill fra en annen nettbutikk da? DustinHome eller Komplett? De siste ordrene mine derfra har det bare gått 2-3 fra bestilling til jeg har pakken. Dustinhome, men de hadde den ikke på lager Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bruk komplett.no Har en viss formening om hvor du bor, så hentelageret på Vinderen kan anbafales Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 McHansern: Aha, ser at Dustin er en del billigere enn Komplett så. Men om du vil ha telefonen den 11. jan og kan betale 350,- ekstra kan du kjøpe den på Komplett. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=613895 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Og få veta at du har fri den siste timen allikevel! Og HELG! Med 18årsdag! Og å kjøra rundt i bil saman med han som eg skal feira! Og trening! Og Tron! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Bilde: Endret 7. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det som gjør meg glad er sol og sommer, ØL, båtliv, bilpleie, småmekking. Drar til Alicante om ganske nøyaktig to timer, så alt unntatt bilpleie og småmekking blir oppfylt i dag Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Drar til Alicante om ganske nøyaktig to timer, så alt unntatt bilpleie og småmekking blir oppfylt i dag Jeg anser ikke 14-15 grader som veldig varmt, men igjen det er bedre enn tundraen her på berget. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Drar til Alicante om ganske nøyaktig to timer, så alt unntatt bilpleie og småmekking blir oppfylt i dag Jeg anser ikke 14-15 grader som veldig varmt, men igjen det er bedre enn tundraen her på berget. 14-15 grader i skyggen vil si rundt 20-25 i sola og det duger for meg Dessuten så er hele turen med reise/opphold/mat sponset av arbeidsgiver Slikt gjør meg glad... hehe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 FREEEEEEEEEEEEEEEEDAG!!!!! :fun: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Denne videoen gjør meg glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå