Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Alle dem i motedelen av forumet som betaler hundrevis av lapper for å se ut som bestefar :p

Det kalles tidløs stil. Vi fleste i motedelen har preppy stil og det er 10x bedre enn jyplingstilen med buksa på ræva og new-era caps.

Ingen som tar sånne seriøst uansett.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle dem i motedelen av forumet som betaler hundrevis av lapper for å se ut som bestefar :p

Det kalles tidløs stil. Vi fleste i motedelen har preppy stil og det er 10x bedre enn jyplingstilen med buksa på ræva og new-era caps.

Hvis du føler deg truffet bør det ringe en bjelle :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Din bestefar var/er en velkledd mann.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Så hva er problemet ditt da? At det er tåpelig å bruke penger på å se velkledd ut?

Nei, for han ser bra ut til å være bestefar. For folk under 40 er det sløs å bruke mye penger på kjedelige klær uten fantasi.

Men det er min mening, jeg får vel diskutere videre i motedelen hvis jeg føler for det :)

Lenke til kommentar

Bruker mer penger enn normalt på klær - check.

Kler seg bedre enn de aller fleste - check.

Joda, jeg føler meg truffet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bruker mer penger enn normalt på klær - check.

Kler seg bedre enn de aller fleste - check.

Joda, jeg føler meg truffet.

Subjektiv mening det da, ikke fakta.

Lenke til kommentar

Enig med nothinDoin, det gjør meg ingenting at de går kledd slik, men å si at de er mer velkledd enn andre blir jo helt feil. Godt at alle ikke er like trangsynte som de på motedelen av forumet.

Dersom du impliserer at en person i skjorte og blazer er mindre velkledd enn en i hettegenser bør du ta deg en runde.

Trangsynt og konservativ i klesveien er jeg muligens ja.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...