dysfunctional Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Koselig julaften med UTROLIG mye snø! Av onkelen min fikk jeg langhelg til England hvor vi skal til Emirates stadion og sitte på VIPen! Der blir det en en 3 retters middag før kampen! Jeg er ikke utrolig interesser i fotball som hans sønn, men dette tror jeg blir en fantastisk opplevelse. Ikke har jeg vært i Storbritannia før heller! Han betaler hele oppholdet Fikk også masse fine klær, Apple Magic trackpad, minnepenn, ekstern harddisk og en puff til å ha under pulten i skinn Ouch. Forvent deg sinte Arsenal-fans på døra nå etter det utsagnet! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 For første gang har jeg ikke. Trist, Hør på julemusikk. Alt av julesanger, salmer og kristen svadamusikk får meg i julestemning. For real. God jul. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 25. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 25. desember 2010 Dama gråt av gaven fra meg Var den så jævlig dårlig altså? 14 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Dama gråt av gaven fra meg Var den så jævlig dårlig altså? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Jeg hadde donert vekk pengene jeg ellers hadde brukt på julegaver til flomoffere i Pakistan. Heldigvis var det en skuksess, og folke ble glade, og rørte av gaven. Det gjør meg glas å se at folk ser nytten i en slik gave, fremfor at de får et par ulltøfler Endret 25. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ake og leke i snøen Aww! Skulle ønske jeg kunne hatt noen å gjøre det med! Det er jo pure awesome! Lego skulle jeg også hatt! Sikker på at det ikke ligger under treet i år? Dessverre gjorde det ikke det. Men vi har en hel kasse oppe på loftet som jeg skal stjele så snart jeg har en unnskyldning (barn). Gjør meg forresten glad for at alt julestresset er over, alt som gjenstår er god middag med nær familie. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Skal ta et rått egg snart for å prøve det. Hvis det ikke er altfor ille skal jeg begynne å starte dagen med rå egg og havregrøt! Awesome. *føle seg pinglete som må teste det* EDIT: Det var helt ok. HEHEHEHAEHHA Endret 25. desember 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Spis heller kokte eller stekte egg. Det er mye bedre, samt at man ikke utsetter seg for salmonella. Dessuten er kokte/stekte eggproteiner bedre for fordøyelsen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Huset mitt er under opppussing så jeg har ikke kjøkken atm. Lol. Men det er utrolig mye diskusjoner rundt det med rå egg uansett, mange som snakker for og i mot. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Skal ta et rått egg snart for å prøve det. Hvis det ikke er altfor ille skal jeg begynne å starte dagen med rå egg og havregrøt! Awesome. *føle seg pinglete som må teste det* EDIT: Det var helt ok. HEHEHEHAEHHA Forskning har vist at stekt eller kokt egg faktisk har mer næringstoffer i seg enn rå egg. Du tjener dermed på å steke eller koke egget. Smaker bedre, gjør det også. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det er tusen ganger kjappere og jeg har enda ikke kjøkken lolol. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Få deg eggkoker om du vil ha kjappe egg. Personlig så hadde jeg heller ventet 10 minutter på å koke egg enn å slippe den smakløse gørra ned i halsen. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 det som gjør meg glad, er at jeg nettop så den beste filmen jeg har sett på laaang tid. Green street hooligans er så ufattelig bra film. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Kjøpt Banjo Kazooie og Banjo Tooie til xbox 360 Og Glittertind gjør meg eksremt glad EDIT: Wuuups Endret 25. desember 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Bandet Glittertind eller ting som glitrer? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Dama gråt av gaven fra meg Var den så jævlig dårlig altså? Du er best. 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Denne gjør meg glad! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Dama gråt av gaven fra meg Var den så jævlig dårlig altså? Du er best. I concur. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Har faktisk gjort noe på facebook for første gang på snart et halvt år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå