Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Koselig julaften med UTROLIG mye snø!

 

Av onkelen min fikk jeg langhelg til England hvor vi skal til Emirates stadion og sitte på VIPen! Der blir det en en 3 retters middag før kampen! Jeg er ikke utrolig interesser i fotball som hans sønn, men dette tror jeg blir en fantastisk opplevelse. Ikke har jeg vært i Storbritannia før heller! Han betaler hele oppholdet :ph34r:

 

Fikk også masse fine klær, Apple Magic trackpad, minnepenn, ekstern harddisk og en puff til å ha under pulten i skinn :)

Ouch. Forvent deg sinte Arsenal-fans på døra nå etter det utsagnet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde donert vekk pengene jeg ellers hadde brukt på julegaver til flomoffere i Pakistan. Heldigvis var det en skuksess, og folke ble glade, og rørte av gaven. Det gjør meg glas å se at folk ser nytten i en slik gave, fremfor at de får et par ulltøfler :)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Ake og leke i snøen laugh.gif

 

Aww! Skulle ønske jeg kunne hatt noen å gjøre det med! Det er jo pure awesome!

 

Lego skulle jeg også hatt!

 

Sikker på at det ikke ligger under treet i år? :innocent:

 

Dessverre gjorde det ikke det. Men vi har en hel kasse oppe på loftet som jeg skal stjele så snart jeg har en unnskyldning (barn).

 

Gjør meg forresten glad for at alt julestresset er over, alt som gjenstår er god middag med nær familie.

Lenke til kommentar

Skal ta et rått egg snart for å prøve det.

Hvis det ikke er altfor ille skal jeg begynne å starte dagen med rå egg og havregrøt! Awesome.

*føle seg pinglete som må teste det*

 

EDIT: Det var helt ok. HEHEHEHAEHHA

Forskning har vist at stekt eller kokt egg faktisk har mer næringstoffer i seg enn rå egg. Du tjener dermed på å steke eller koke egget. Smaker bedre, gjør det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...