Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter alle gjestene var gått, spurte jeg mamma om alt måtte ryddes i kveld (Litt tungt når man er så utrolig mett og kvelden er over), og om jeg skulle hjelpe til

Så sa hun at det kan vente til vi får tid. Vi kan bare chille litt resten av jula. Hun brukte ordet chille. Det gjør meg glad :)

 

Gör det dig glad att din moder är en förrädare av det helnorska tungomålet?

Folk som använder engelska ord gör mig galen av vrede.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Etter alle gjestene var gått, spurte jeg mamma om alt måtte ryddes i kveld (Litt tungt når man er så utrolig mett og kvelden er over), og om jeg skulle hjelpe til

Så sa hun at det kan vente til vi får tid. Vi kan bare chille litt resten av jula. Hun brukte ordet chille. Det gjør meg glad :)

 

Gör det dig glad att din moder är en förrädare av det helnorska tungomålet?

Folk som använder engelska ord gör mig galen av vrede.

 

engelske ord blir mer og mer vanlig desverre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Koselig julaften med UTROLIG mye snø!

 

Av onkelen min fikk jeg langhelg til England hvor vi skal til Emirates stadion og sitte på VIPen! Der blir det en en 3 retters middag før kampen! Jeg er ikke utrolig interesser i fotball som hans sønn, men dette tror jeg blir en fantastisk opplevelse. Ikke har jeg vært i Storbritannia før heller! Han betaler hele oppholdet :ph34r:

 

Fikk også masse fine klær, Apple Magic trackpad, minnepenn, ekstern harddisk og en puff til å ha under pulten i skinn :)

Endret av Amberlamps
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Koselig julaften med UTROLIG mye snø!

 

Av onkelen min fikk jeg langhelg til England hvor vi skal til Emirates stadion og sitte på VIPen! Der blir det en en 3 retters middag før kampen! Jeg er ikke utrolig interesser i fotball som hans sønn, men dette tror jeg blir en fantastisk opplevelse. Ikke har jeg vært i Storbritannia før heller! Han betaler hele oppholdet :ph34r:

 

Fikk også masse fine klær, Apple Magic trackpad, minnepenn, ekstern harddisk og en puff til å ha under pulten i skinn :)

 

:dontgetit: ... Avundsjuk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...