Lefse Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Gleder meg til i kveld, spanderer hjemmekinoanlegg på familien i år. Skal bli morro når de pakker det opp. 3 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ake og leke i snøen Aww! Skulle ønske jeg kunne hatt noen å gjøre det med! Det er jo pure awesome! Lego skulle jeg også hatt! Sikker på at det ikke ligger under treet i år? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 For første gang har jeg julestemning i år. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 For første gang har jeg ikke. Trist, Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Bare minutter igjen til julemat nå! Edit* Nå lukter det ribbe her, det betyr at kjøttet er ute av ovnen. GOD JUL! Endret 24. desember 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Herlig julemat og dessert Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 For første gang har jeg ikke. Trist, Åh? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Glögg, Julmust, köttbullar, gröt, snus och kaffe! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Julen er snart over! Snart kan jeg falle tilbake på gamle rutiner. 2 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Etter alle gjestene var gått, spurte jeg mamma om alt måtte ryddes i kveld (Litt tungt når man er så utrolig mett og kvelden er over), og om jeg skulle hjelpe til Så sa hun at det kan vente til vi får tid. Vi kan bare chille litt resten av jula. Hun brukte ordet chille. Det gjør meg glad Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Etter alle gjestene var gått, spurte jeg mamma om alt måtte ryddes i kveld (Litt tungt når man er så utrolig mett og kvelden er over), og om jeg skulle hjelpe til Så sa hun at det kan vente til vi får tid. Vi kan bare chille litt resten av jula. Hun brukte ordet chille. Det gjør meg glad Gör det dig glad att din moder är en förrädare av det helnorska tungomålet? Folk som använder engelska ord gör mig galen av vrede. 4 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Etter alle gjestene var gått, spurte jeg mamma om alt måtte ryddes i kveld (Litt tungt når man er så utrolig mett og kvelden er over), og om jeg skulle hjelpe til Så sa hun at det kan vente til vi får tid. Vi kan bare chille litt resten av jula. Hun brukte ordet chille. Det gjør meg glad Gör det dig glad att din moder är en förrädare av det helnorska tungomålet? Folk som använder engelska ord gör mig galen av vrede. engelske ord blir mer og mer vanlig desverre. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Fikk en sykt kul gave av tanten min. Nevnte til henne at jeg ikke hadde vekkerklokke, og hva er det som ligger under treet? "Pole dancer alarm clock". En stripper som begynner å danse når jeg må stå opp 3 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Koselig julaften med UTROLIG mye snø! Av onkelen min fikk jeg langhelg til England hvor vi skal til Emirates stadion og sitte på VIPen! Der blir det en en 3 retters middag før kampen! Jeg er ikke utrolig interesser i fotball som hans sønn, men dette tror jeg blir en fantastisk opplevelse. Ikke har jeg vært i Storbritannia før heller! Han betaler hele oppholdet Fikk også masse fine klær, Apple Magic trackpad, minnepenn, ekstern harddisk og en puff til å ha under pulten i skinn Endret 25. desember 2010 av Amberlamps 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 fikk bare en sjokolade jeg, og ikke vant jeg inngang til sjokoladefabrikken heller 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Snart januarsalg, og jeg har 8000 på kontoen Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Koselig julaften med UTROLIG mye snø! Av onkelen min fikk jeg langhelg til England hvor vi skal til Emirates stadion og sitte på VIPen! Der blir det en en 3 retters middag før kampen! Jeg er ikke utrolig interesser i fotball som hans sønn, men dette tror jeg blir en fantastisk opplevelse. Ikke har jeg vært i Storbritannia før heller! Han betaler hele oppholdet Fikk også masse fine klær, Apple Magic trackpad, minnepenn, ekstern harddisk og en puff til å ha under pulten i skinn ... Avundsjuk. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Passer bra, trenger nye bukser! @Coa, that is.. Endret 25. desember 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Dama gråt av gaven fra meg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå