Deadringer Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 At Everton tok ManCity 2-1 på bortebane. All hail the Toffees! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Bakte faktisk boller i dag. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Norsk kvinne gruppevoldtatt i USA: Hovedmannen dømt til livstid Flotte greier! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Første eller andre setninga som er flotte greier? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Norsk kvinne gruppevoldtatt i USA: Hovedmannen dømt til livstid Flotte greier! Grusomt! Kan ikke tenke meg hvordan denne mannen vil føle om et par år, da han pluselig angrer. Jeg vet jeg kommer til å få "Buhu! Nå kan han angre"-svar, men om du faktisk setter deg i det så ser man plutselig at man tar bort et liv for mange som angrer. La oss si at du var i narkotika-rus i en alder av 20, du voldtar ei jente og ender med livstid. Så sitter man der 40 år etterpå som en gammel mann og uten et liv. Livstid/dødstraff er grusomt. Endret 21. desember 2010 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 La oss si at du var i narkotika-rus i en alder av 20, du voldtar ei jente og ender med livstid. Så sitter man der 40 år etterpå som en gammel mann og uten et liv. Livstid/dødstraff er grusomt. Men hvordan tror du det föles for jenta som ble voldtatt? Livstidsstraff er grusomt, ja. Men det er voldtekt og. 1 Lenke til kommentar
gulars2001 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Straff har i alvorlige saker meget skjeldent en prevantiv virkning. Jeg er da ingen ekspert i spykologi, men hvis følelsene dine rundt en hendelse varielerer voldsomt om noen blir straffet med 5 eller 10 år i fengsel, så tror jeg det kansje er følelsene dine du bør jobbe med. Men dette er jo en avsporing, noe som faktuiskl gjør meg veldig glad er at http://no.wikipedia.org/wiki/Vintersolverv er i morgen Endret 21. desember 2010 av gulars2001 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Skoleavlutning med Smash bros turnering Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Julemat Selv om jeg ikke liker å være stappmett i etterkant Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg og lillesøsteren min fant perfekt gave til foreldrene våre I fjor ga søsteren min meg noen apetøfler (https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=404591), så til bursdagen hennes ga jeg henne hundetøfler. Nå fullfører vi det med at faren vår får tigertøfler og moren vår leopardtøfler Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det fkatum at jeg har verdens beste pappa OG verdens beste kjæreste gjør meg ubeskrivelig glad! Akkurat i dette øyeblikket elsker jeg livet mitt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Er i et nokså humør for øyeblikket. Det gjør meg glad. Noe som igjen gjør meg i godt humør. Ganske kjekk ringvirkning det der, ja. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg har kjøp Kinect til broren min /stolt og blakk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Være hjemme og spise skikkelig middag! Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Å komme hjem til jul! Feste med venner og gamle bekjente innimellom alle familieselskapene! Her har folket 2 bankers Spotifylister til nettopp dette formål! GOD JUL! Allround moderne partyliste, 150 låter som GARANTERT leverer på fest/vors! Et knippe låter som er (eller kommer til å bli) HOT i øyeblikket! Sjekk ut min Spotifyprofil for flere lister! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 At jeg ikke hører på slik grusom musikk! ^ 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 At jeg ikke hører på slik grusom musikk! ^ 2nd that. *pling* SMS Jente skriver: Hva skal du i morra? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Du svarer: Skal på appelsinskrellingskonkurranse med kakemot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg har verdens søteste niese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå