KKake Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Dash-8 Q400 og 737-600 God jul! Skal fly det samme på søndag, minus 737-en da. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 17.12.2010 16:20, 7007 TRONDHEIM Wohoo! Endret 17. desember 2010 av Myst Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 At siste eksamen er i morra, så er det JULEFERIE! Hjem igjen på søndag! <3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 At jeg trodde det var torsdag idag, men det var visst fredag! Da har jeg jo faktisk fri fra jobb imorgen! Takk! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Musikken og stemningen i denne videoen frem til 0:43! Åh, aner ikke hva det er men sånne ting gir meg skikkelig patriotisk elskelig følelse, selv om det er typisk USA stemplet. Typisk "krigsmusikk" det er så deilig det! http://www.youtube.com/watch?v=3H8bnKdf654&feature=fvhr Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Musikken og stemningen i denne videoen frem til 0:43! Åh, aner ikke hva det er men sånne ting gir meg skikkelig patriotisk elskelig følelse, selv om det er typisk USA stemplet. Typisk "krigsmusikk" det er så deilig det! http://www.youtube.com/watch?v=3H8bnKdf654&feature=fvhr Hør på John Murphy. http://www.youtube.com/watch?v=rWlXU2DeYkQ Transformers 3 ser ut som en latterlig dårlig film forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Ferie, som sagt. Kunne skeie helt ut med pizza og litt energidrikk, se på tv, surfe, alt uten å ha dårlig samvittighet. e: Gavekort, kunne ikke vært mer enig. Husker jeg så kanskje 20 sekunder av enten første eller andre filmen, og så var det nok. Makan til produktinfisert, blankpolert og "typisk amerikansk" film skal en lete lenge etter. Endret 17. desember 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Ler alltid av denne scenen, fra 2:10 og ut. Han er så morsom! Edit: Se hele for litt bakgrunnsinfo. Blir morsommere slik for de som ikke har sett hele episoden før. Endret 17. desember 2010 av Sapientia 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 At jeg (som sikkert er den største flynerden her) har bestilt en hinsides ferietur til sommeren med 9 flyturer på 18 dager Jeg har lekt reisebyrå for meg selv. Har i tillegg greid å lure med en venn. 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 At jeg (som sikkert er den største flynerden her) Du har litt konkurranse herifra vil jeg tro, men jeg vil ikke anse meg som ekstrem da... Forbruket på bilen gjør meg glad, 0.47L/mil på kupert landeveiskjøring er slettes ikke værst. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) At jeg (som sikkert er den største flynerden her) Du har litt konkurranse herifra vil jeg tro, men jeg vil ikke anse meg som ekstrem da... Hehe, joda. Jobber med fly, elsker fly og tar vel CPL om et par år. Dette er reiseruten til sommeren: Embraer 190, B767-300ER og MD-88 og ATR 72 er blant flyene som jeg skal fly! @Hestekølle: ja er flynerd. Elsker å fly. Endret 17. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 At jeg (som sikkert er den største flynerden her) har bestilt en hinsides ferietur til sommeren med 9 flyturer på 18 dager Jeg har lekt reisebyrå for meg selv. Har i tillegg greid å lure med en venn. Flynerd? Er du glad i å fly? Skjønner at folk er glad i å reise, men å fly? Sex gjør meg glad Ja jeg måtte bare ha noe å poste. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Det er nettopp det å få fly flere "eksotiske" flytyper som er gleden på en ferie for en flynerd. Det blir litt kjedelig i lengden å kun fly en gammel og sliten 737-300 til og fra SVG-OSL. Det er herlig å fly større fly som 767, A330/A340, 747, 777 osv. med noen digre motorer med en sinnsykt herlig lyd! Hehe, joda. Jobber med fly, elsker fly og tar vel CPL om et par år. Fin rute det ja Jobber selv med fly og kommer til å fortsette med det. Ingenting er som å skru sammen vannvittig dyre komponenter. Det gjør meg også glad at jeg har alle eksamnene i boks så jeg kan bli B1 (flymekanisk) tekniker og jeg holder på med B2 (avionikk) tekniker. (En tekniker er en som kan se over andres arbeid og signere ut flyene på "line" (altså ved gaten f. eks hvis noe er galt der) da er det mitt ansvar at flyet er i orden.) Endret 17. desember 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 At jeg (som sikkert er den største flynerden her) har bestilt en hinsides ferietur til sommeren med 9 flyturer på 18 dager Jeg har lekt reisebyrå for meg selv. Har i tillegg greid å lure med en venn. Flynerd? Er du glad i å fly? Skjønner at folk er glad i å reise, men å fly? Ja. Er forelsket i å fly. Liker alt med fly. Lyden, lukten osv. Flyr mest privatfly , men liker også vanlige commercial jets. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Deilig å ha fått tilbake gaming lysten! Får bare håpe på det kommer litt tett med interessante spill utover de første månedene på nyåret, ellers blir den vel fort borte igjen Endret 17. desember 2010 av aGal Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=11640 What the fuck. Morosamt å google sitt eige nick. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg finner bare meg selv. Lenke til kommentar
varus Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 At jeg (som sikkert er den største flynerden her) Du har litt konkurranse herifra vil jeg tro, men jeg vil ikke anse meg som ekstrem da... Hehe, joda. Jobber med fly, elsker fly og tar vel CPL om et par år. Dette er reiseruten til sommeren: Embraer 190, B767-300ER og MD-88 og ATR 72 er blant flyene som jeg skal fly! @Hestekølle: ja er flynerd. Elsker å fly. Hvorfor CPL? Skal du jobbe som pilot? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Er det som er planen ja. Lenke til kommentar
varus Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Er det som er planen ja. Skal leie Cessna i USA til sommeren, koster ca 150 dollar dagen. Å leie jet høres dritdyrt ut. Hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå