Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg og lurar på det.

Kva gjer ein dersom ein får sesjon 2? Er ein plikta til å møte opp?

Du går igjennom en psykologisk evaluering som de kalte det, hvor du tar noen tester (matematikk, formlikhet, ordlikhet). Deretter tar dere nok en tur inn til legen, hvor de sjekker beinstilling, blodtrykk, puls, syn, hørsel og slikt, samt en rask gjennomgåing av helsen din. Så prater dere litt med en offiser om resultatene deres på de forskjellige testene, samt ønsker for tjenestegjøring før dere får svar på om du kommer inn eller ikke. Så er det rett hjem. Dersom du er innkalt til sesjon del 2 er du pliktet å møte på sesjonsstedet. Gjelder for jenter og, men selv om de er egnet for førstegangstjeneste er ikke de pålagt å avtjene den.

Endret av Mr. Graves
Lenke til kommentar

Det ^

Prisen for å få folk til å plutselig tilgi USA fordi det er en neger som styrer landet og "vi må jo ikke være rasistisk" går til Obama.

Prisen for å skape krig og terror i verden går også til Obama.

Fredsprisen bør de bare drite i og heller gi penger til Røde Kors eller noe. Det kommer mye mer ut av det enn å bruke penger ment til fred på å betale USAs nye masseødeleggelsesvåpen.

Agreed.

Mat gjør meg glad. :love:

Lenke til kommentar

Du møter opp irl og gjennomgår tester ol.

Sesjon del 1 er på nett.

Er det det nye greiene? Jeg fikk bare en lapp i posten om at jeg måtte møte opp til sesjon.

Jeg ble stemplet tjenestedyktig da. (Dette burde jeg egentlig skrevet i irritasjonstråden...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...