Thor - God Of Thunder Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At eg fekk min Apple Ipod Nano Production Red i dag, oog at på sondag er eg i Afrika og skal være der til etter nyttår Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At jeg ikke ble innkalt til sesjon del 2! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At jeg ikke ble innkalt til sesjon del 2! Second that!! "Vi ser at utdanningsprogrammet du går på ikke passer tjenestegjøring. Du må derfor gjennomgå sesjon del 1 igjen om ett år." Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du møter opp irl og gjennomgår tester ol. Sesjon del 1 er på nett. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fikk dere brev om dette idag? 93 årskull? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Eg og lurar på det. Kva gjer ein dersom ein får sesjon 2? Er ein plikta til å møte opp? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Eg og lurar på det. Kva gjer ein dersom ein får sesjon 2? Er ein plikta til å møte opp? Du går igjennom en psykologisk evaluering som de kalte det, hvor du tar noen tester (matematikk, formlikhet, ordlikhet). Deretter tar dere nok en tur inn til legen, hvor de sjekker beinstilling, blodtrykk, puls, syn, hørsel og slikt, samt en rask gjennomgåing av helsen din. Så prater dere litt med en offiser om resultatene deres på de forskjellige testene, samt ønsker for tjenestegjøring før dere får svar på om du kommer inn eller ikke. Så er det rett hjem. Dersom du er innkalt til sesjon del 2 er du pliktet å møte på sesjonsstedet. Gjelder for jenter og, men selv om de er egnet for førstegangstjeneste er ikke de pålagt å avtjene den. Endret 9. desember 2010 av Mr. Graves Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fikk dere brev om dette idag? 93 årskull? Jepp, 93. Eg og lurar på det. Kva gjer ein dersom ein får sesjon 2? Er ein plikta til å møte opp? Får du innkallelse må du møte ja. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Gah. Godt mogleg eg må inn, men eg har ombestemt meg etter sesjon 1. ANYWAYS. Teater, ffs! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det ^ Prisen for å få folk til å plutselig tilgi USA fordi det er en neger som styrer landet og "vi må jo ikke være rasistisk" går til Obama. Prisen for å skape krig og terror i verden går også til Obama. Fredsprisen bør de bare drite i og heller gi penger til Røde Kors eller noe. Det kommer mye mer ut av det enn å bruke penger ment til fred på å betale USAs nye masseødeleggelsesvåpen. Agreed. Mat gjør meg glad. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du møter opp irl og gjennomgår tester ol. Sesjon del 1 er på nett. Er det det nye greiene? Jeg fikk bare en lapp i posten om at jeg måtte møte opp til sesjon. Jeg ble stemplet tjenestedyktig da. (Dette burde jeg egentlig skrevet i irritasjonstråden...) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har ikke fått noe brev enda. Har gjennomført sesjon del 1. Er født i '92... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) At jeg skal ta en laang og god dusj nå! Endret 9. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ah, glemte å nevne at det på noen steder er innført fysiske tester på sesjon del 2 (pushups, situps, 3000 m. o.l.). Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg er ikke akkurat sjef i matte, Ser det dårlig ut for meg da? Ønsker å ta befalskolen Er ingen Einstein der selv, men fikk selv god nok karakter for befalskole og krigsskole. Går nok fint. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) , Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fant en edderkopp på rommmet. Det ble krig. Jeg vant. 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Snakka nyss med pappa, og tydeligvis har eg fått innkalling til sesjon 2. Nå er spørsmålet kva eg verkeleg vil, dog ganske tøft at bror min kan legga inn eit godt ord for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå