KKake Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 To uker til Pendulum! Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fyfan vad wikileak är bra. Vilka saker jag funnit! Nu hatar jag usa 1 Lenke til kommentar
krangel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 God treningsøkt med Strong Lift 5x5! Er gøy å trene! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 At Coldplay - Christmas Lights endelig er på spotify! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er hyggelig å tenke på at jeg aldri må befinne meg i Sverige mer, makan til drittland bygget opp av idioter kontrollert av en idiotregjering og et idiotrettssystem. Alle er så helvetes dumme, feels good man. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fyfan vad wikileak är bra. Vilka saker jag funnit! Nu hatar jag usa Ahahahaha. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 To uker til Pendulum! Jaaa! Men det er 18 års-grense... Lenke til kommentar
krangel Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 god frokost! flott start på dagen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 To uker til Pendulum! Jaaa! Men det er 18 års-grense... Så flott at jeg er 18 da! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hjalp noen polakker med å finne frem på Oslo Lufthavn. Jeg burde få nobels fredspris for å være den barmhjertige samaritan. 4 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det hade været meget bedre hvis du fik det i stedet for Obama. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hva har Obama gjort for freden? Ingenting. Jeg hjelper daglig gamlinger og syke folk med bagasje, finne veien og spm. Selv om det på ingen måte er min jobb, og det er etter arbeidstid. Valget burde vært enkelt. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At gamle og syke folk finner bagasjen sin påvirker ikke verdensfreden i nevneverdig grad. Hele styret rundt Obama har gitt litt pluss i margen til USAs rykte. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Filuren Obama är en underlig figur som alls inte verkar för att behålla världsfreden; snarare motsatsen. Han är en lögnare och en övervakare som vill förslava folket. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) At L4r5 har blitt moderator gjør meg glad Endret 9. desember 2010 av DarkPassenger 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Billig hårklipp hos en søt lærling. Perfekt. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At gamle og syke folk finner bagasjen sin påvirker ikke verdensfreden i nevneverdig grad. Hele styret rundt Obama har gitt litt pluss i margen til USAs rykte. Styrker USA´s rykte.. Slik at de får mer støtte neste gang de innvaderer et nytt land Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Det ^ Prisen for å få folk til å plutselig tilgi USA fordi det er en neger som styrer landet og "vi må jo ikke være rasistisk" går til Obama. Prisen for å skape krig og terror i verden går også til Obama. Fredsprisen bør de bare drite i og heller gi penger til Røde Kors eller noe. Det kommer mye mer ut av det enn å bruke penger ment til fred på å betale USAs nye masseødeleggelsesvåpen. Endret 9. desember 2010 av Pokey 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kjæresten min gjør meg glad. :-) Samt det å få mer lønn enn forventa. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå