Amberlamps Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 SNØØØØØØØØØØØØØ! Endeleg kom den til Stavanger og! oi! Det snør jo mer Håper vi får en god del i løpet av natten Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 No vil æ færra te Mexicooo. har hatt den sangen på hjernen i en god stund nå. Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Gnd7FMyj4UA HER! EN HERLIG SANG! Jeg elsker den. Den vekker virkelig følelser og tanker i meg... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) No vil æ færra te Mexicooo. har hatt den sangen på hjernen i en god stund nå. Hva er det for noe? Advarsel. du kommer til å få den på hjernen! Endret 7. desember 2010 av olehh Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 SNØØØØØØØØØØØØØ! Endeleg kom den til Stavanger og! oi! Det snør jo mer Håper vi får en god del i løpet av natten Jaaaaaa! Herregud eg elskar snø! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 No vil æ færra te Mexicooo. har hatt den sangen på hjernen i en god stund nå. Hva er det for noe? Advarsel. du kommer til å få den på hjernen! Spør igjen, hva er greia med dette? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 SNØØØØØØØØØØØØØ! Endeleg kom den til Stavanger og! oi! Det snør jo mer Håper vi får en god del i løpet av natten Jaaaaaa! Herregud eg elskar snø! Jeg vil ikke ha snø til Stavanger enda...Det kan godt vente et par uker til... OT: Overtid på jobben og fikk ikke sesjon del 2 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det kommer nok ikke så mye hvis alt er som det pleier... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Bare det ikke blir samme vinter som ifjor! Det eneste er at snø og rogalendinger ikke er en særlig god kombinasjon... "vi" får jo PANIKK og alt blir et stort KAOS bare vi ser et snøfnugg eller om det skulle regne litt for den saks skyld. Endret 7. desember 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Taylor Swift. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Taylor Swift. http://www.youtube.com/watch?v=54kk48s_WWY&feature=related Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 No vil æ færra te Mexicooo. har hatt den sangen på hjernen i en god stund nå. Hva er det for noe? Advarsel. du kommer til å få den på hjernen! Spør igjen, hva er greia med dette? Hint: trykk på linken. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tenk om alle femtenåringer hadde vært som svelemoe. Avataren din gjer meg glad Teit at det er 18+ på konserten til Pendulum Får satse på at dei kjem tilbake hit om 2 år, 1 månad og 9 dagar Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 18+ på konserten til Pendulum Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Avataren din gjer meg glad Teit at det er 18+ på konserten til Pendulum Får satse på at dei kjem tilbake hit om 2 år, 1 månad og 9 dagar Takk! .. gjett hvem som fylte 18 forrige helg. .. og som har billetter? 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Stod på busstoppet i går og venta på bussen. Så plutselig så hopper det ei dame ut av en bil å tørker meg i ræva med en våtserviett. Win Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Stod på busstoppet i går og venta på bussen. Så plutselig så hopper det ei dame ut av en bil å tørker meg i ræva med en våtserviett. Win Skulle egentlig bare sitert signaturen din på den her, men det ville blitt et svar. Derfor skrev jeg heller dette. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Fail Edit: Det er faktisk sant, hun var visst på utdrikkningslag Endret 7. desember 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå