KKake Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tråden om han som vil bli hardcore spesialsoldat Haha, skulle til å poste den selv. Evig genial tråd! Lenge siden jeg har ledd så godt, alene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det snør ute!! Da setter man på: http://www.youtube.com/watch?v=3FlR6xQPZdo Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da setter man på: Ganske sikker på at det var du som satt den på. 3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da setter man på: Ganske sikker på at det var du som satt den på. Ja Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Å komma seg heim og slappa av etter ein lang dag. *sett seg ned* "aaaaaahhhhh" Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tråden om han som vil bli hardcore spesialsoldat Haha, skulle til å poste den selv. Evig genial tråd! Lenge siden jeg har ledd så godt, alene. I know. Rett og slett awesome. Jeg fikk jo ny signatur og greier! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ingenting slår da han sa han skulle begynne å gjøre noe. Mao fylle badekaret med isbiter 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Han hadde jo sterk psyke, stakkars Bernt Kåre! Han blir vel soldat da, vel? :!: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Han hadde jo sterk psyke, stakkars Bernt Kåre! Han blir vel soldat da, vel? :!: En får værra som en er nårn itte var som en sku! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hallo?! Dere er bare misunnelig på den utrolige "syken" [sic] hans! Man trenger ikke å trene når man har oppnådd total kontroll over sinnet, slik som han. Endret 7. desember 2010 av Constanse Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er han syk? Det heter psyke Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Nei det er klart.. Jeg vil nå heller påstå at den dagen man fyller badekaret med isbiter fordi man skal "øve" seg til millitæret så har man en alvorlig sinnsforstyrrelse. Men gøy var det! @diskutant: Maybe this explains. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1280974&view=findpost&p=16593628 Endret 7. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg skulle gjerne hatt psyken hans, men da hadde rett og slett hjernen min eksplodert. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 No vil æ færra te Mexicooo. har hatt den sangen på hjernen i en god stund nå. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Takk. Nå har jeg den også på hjernen. Men da sier jeg bare WAKKA WAKKA EEH EEH THIS TIME FOR AFRICA! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 SNØØØØØØØØØØØØØ! Endeleg kom den til Stavanger og! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Takk. Nå har jeg den også på hjernen. Men da sier jeg bare WAKKA WAKKA EEH EEH THIS TIME FOR AFRICA! Noooooooooooooo... Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 No vil æ færra te Mexicooo. har hatt den sangen på hjernen i en god stund nå. DØØØØØØØØØØ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå