CypheroN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Ikke jeg heller. Jeg er jo stort sett drittsekk og usaklig hele tiden. Akkurat det samme her. Ja, fy, så usaklig og drittsekker dere er. Forumets rebeller. Tøff tøff tøff! Endret 5. desember 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jepp, jeg er her for å skaffe streetcred. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ikke jeg heller. Jeg er jo stort sett drittsekk og usaklig hele tiden. Akkurat det samme her. Ja, fy, så usaklig og drittsekker dere er. Forumets rebeller. Tøff tøff tøff! Ja sant. En gang var jeg så kul at jeg brukte over fire smilefjes i en hel post. Shit ass, da følte jeg at jeg virkelig gikk mot systemet. 5 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja sant. En gang var jeg så kul at jeg brukte over fire smilefjes i en hel post. Shit ass, da følte jeg at jeg virkelig gikk mot systemet. Badass. Men du har jo House som Avatar. Regner med at du ser en del opp til han og han er jo drittsekk til han ligger i grava! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Men du har jo House som Avatar. Regner med at du ser en del opp til han og han er jo drittsekk til han ligger i grava! Du ser for lite på House. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja, fy, så usaklig og drittsekker dere er. Forumets rebeller. Tøff tøff tøff! De er jo faktisk noen av de tøffere brukerne på forumet også da. Abstrakt kunst og Greg House som avatar kan umulig slå feil. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Serien Merlin blir bare bedre og bedre. Nå er det bare og glede seg til sesong 4. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vadan denna vrede, som bringar sorg över forumet? Jag blir glad av min nya avatar Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 http://open.spotify.com/track/3H9Jxn4I6mIIFUYOymCTuH Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg blir glad av det svenske forumtrollet som har vandret inn i de norske nettskoger. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 ^ What the... http://open.spotify.com/track/3uSWANxjNzWNYzeKfQKE2m Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Stadig flere vil ha denne mannen drept Jakten på Wikileaks-grunnleggeren Julian Assange fortsetter. UMAD, USA? Er ingen fan av WikiLeaks-oppstyret, men jeg elsker hvordan alle patriotredneckene river seg i håret fordi denne mannen utnytter rettighetene sine til det fulle. Keep on trollin in the free world. Endret 6. desember 2010 av Pokey 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jag hade gillat Assange om han inte var en våldtäktsmann Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jag hade gillat Assange om han inte var en våldtäktsmann Og du stiller ikke et spørsmålstegn bak det? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Stadig flere vil ha denne mannen drept Jakten på Wikileaks-grunnleggeren Julian Assange fortsetter. UMAD, USA? Er ingen fan av WikiLeaks-oppstyret, men jeg elsker hvordan alle patriotredneckene river seg i håret fordi denne mannen utnytter rettighetene sine til det fulle. Keep on trollin in the free world. WikiLeaks oppstyret driter jeg oppi, men WikiLeaks er kult. Det setter litt i perspektiv hvor mye propaganda USA driver med "demokratiet" sitt. Jag hade gillat Assange om han inte var en våldtäktsmann Det at ditt lands teite politi setter tomme anklager på noen pga. WikiLeaks gjør han ikke til en voldtektsmann. De trakk forøvrig tilbake påstanden og arrestordren når folk lo av dem. 1 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 DET ER HYGGELIG ATT CATACLYSM KOMMER IMORGEN, OG DET GJØR MEG GLAD! MEN JEG KOMMER TIL Å BLI USOSIAL OG MISTE LIVET MITT DE NESTE UKENE Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 At jeg klarte å fiske opp Minecraft.no-avtalen igjen! Noe som betyr at vår organisasjon vil være delvis ansvarlig for et forhåpentligvis stort og norsk Minecraft-community med offisielle servere. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Denne reviewen er hyggelig og gjør meg glad. Ikke nok med at jeg er fullstendig enig med den, men den har noen ganske gode kommentarer også. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 skal begynne på 5x5 stronglift programmet idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå