SHHHKSHHHK Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kvinne (65) pågrepet for øyedråpe-drap på dvergwrestling-tvillinger Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Der har du kvalitetsnyheter! Skikkelig humor for faen. Det er ti ganger bedre enn dette skrapet her som tydligvis fenger Ola Dunk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Du må skille mellom tv2.no og tv2nyhetene.no. Ikke at det er så mye bedre. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kvinne (65) pågrepet for øyedråpe-drap på dvergwrestling-tvillinger ...Herregud ... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kvinne (65) pågrepet for øyedråpe-drap på dvergwrestling-tvillinger Kvalitet. Alt for lenge mellom saker som det der. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 http://www.msnbc.msn.com/id/40491489/ns/us_news-wikileaks_in_security/ Ufån! Ufån! Nu får vi snart veta sanningen om rymdvarelserna Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har mye av det britiske UFO-arkiv på pc-en. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 http://www.msnbc.msn.com/id/40491489/ns/us_news-wikileaks_in_security/ Ufån! Ufån! Nu får vi snart veta sanningen om rymdvarelserna Snakk norsk! Rymdvarelserna? Jeg misliker utlendinger som absolutt skal beholde sitt eget språk utenfor eget land/forum. Det er det du er. En utlending. Se å ha deg tilbake dit du kom fra. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Getingar Skrevet 5. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2010 http://www.msnbc.msn...ks_in_security/ Ufån! Ufån! Nu får vi snart veta sanningen om rymdvarelserna Snakk norsk! Rymdvarelserna? Jeg misliker utlendinger som absolutt skal beholde sitt eget språk utenfor eget land/forum. Det er det du er. En utlending. Se å ha deg tilbake dit du kom fra. Jag följer forumets rättningslinjer, det gör inte du. Du är i fel tråd. 11 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Så hissig! Jeg har personlig ingenting imot svensk, i og med at det er vanskelig for han å prøve å snakke norsk. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) http://www.msnbc.msn...ks_in_security/ Ufån! Ufån! Nu får vi snart veta sanningen om rymdvarelserna Snakk norsk! Rymdvarelserna? Jeg misliker utlendinger som absolutt skal beholde sitt eget språk utenfor eget land/forum. Det er det du er. En utlending. Se å ha deg tilbake dit du kom fra. Jag följer forumets rättningslinjer, det gör inte du. Du är i fel tråd. Du som mener at alle innvandrere burde sende ut av landet, selv de som følger svensk lov, må skjønne at jeg ønsker deg ut av forumet, selv om du følger retningslinjene. Drar bare noen paralleller, ikke nødvendigvis min mening. Jeg er åpen for svensker jeg, så lenge de ikke skriver uforståelig ord som "rymdvarelserna". Endret 5. desember 2010 av Coa 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Kvinne (65) pågrepet for øyedråpe-drap på dvergwrestling-tvillinger Den tittelen.. bare.. wow.. ja jeg driter i at ellipsene mine er ufullstendige. Endret 5. desember 2010 av Pokey 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg misliker utlendinger som absolutt skal beholde sitt eget språk utenfor eget land/forum. Det er det du er. En utlending. Se å ha deg tilbake dit du kom fra. Dette forumet er vel strengt tatt like mye hans som ditt. Og for alt du vet så bor han i Sverige, og ikke Norge. Snakk om mislykket forsøk på å få fram et dårlig poeng. 3 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Denne tråden pleide ihvertfall å gjøre meg glad. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg misliker utlendinger som absolutt skal beholde sitt eget språk utenfor eget land/forum. Det er det du er. En utlending. Se å ha deg tilbake dit du kom fra. Dette forumet er vel strengt tatt like mye hans som ditt. Og for alt du vet så bor han i Sverige, og ikke Norge. Snakk om mislykket forsøk på å få fram et dårlig poeng. Det er en grunn til at dette heter diskusjon.no, og at alle skriver på norsk her. On-topic: Super Meat Boy gjør meg glad. 2 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg misliker utlendinger som absolutt skal beholde sitt eget språk utenfor eget land/forum. Det er det du er. En utlending. Se å ha deg tilbake dit du kom fra. Dette forumet er vel strengt tatt like mye hans som ditt. Og for alt du vet så bor han i Sverige, og ikke Norge. Snakk om mislykket forsøk på å få fram et dårlig poeng. Det er en grunn til at dette heter diskusjon.no, og at alle skriver på norsk her. On-topic: Super Meat Boy gjør meg glad. Langt i fra alle skriver på norsk her. Nynorsk, Svensk og Engelsk er blant de mer eksotiske språkene du finner her på forumet. On topic: Eplemost Endret 5. desember 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Når sluttet nynorsk å bli norsk? Vil vel heller si at bokmål er lenger fra det som kan regnes som "historisk korrekt" norsk. Edit: Jeg blir glad når snille folk prater med meg på msn. Det er kos Endret 5. desember 2010 av Ajaco 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det er en grunn til at dette heter diskusjon.no, og at alle skriver på norsk her. Internettsiden har norsk ending i adressen sin. So? Alle sider med .com kan ikke brukes av noen da eller? Land og internettsider kan ikke sammenlignes. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Denne diskusjonen er unødig. Det står klart og tydelig i reglementet at det er tillatt å skrive på svensk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå