CFM Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nytt startbatteri i bilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Jeg tror dere må være det kuleste paret noen sinne som kjøpte dere en PS3 i førjulsgave. Min illusjon er i hvertfall noe som dette: "HEI, skal vi kjøpe ps3?" "JA FUCK YEAH" "Brb skal bare spøre diskusjon om hvilke spill vi skal ha" Det er bare L4r5 som er teit, jeg driter i hva dnfk mener, vet hvilke spill jeg skal ha *tullball om konsoller* Og Opeth begynner å lage nytt album i januar. *gleder meg* This is relevant to my interest! Tenkte meg det. I så fall burde du følge med her Endret 4. desember 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Akkurat sendt et tips til Storbynatt om en lokalavis-artikkel :!: Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Akkurat sendt et tips til Storbynatt om en lokalavis-artikkel Tøft! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 http://www.gjesdalbuen.no/modules/module_123/proxy.asp?C=19&I=43179&D=2&mid=84 De skriver at det var en pilot i flyet som foretok en nødlanding. Litt vanskelig når det er et modellfly? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Herlig. Den der kan faktisk slå igjennom hos Eia. Blir spennende. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Artig nok sak, men det står jo ikke noe sted at det er et modellfly. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nei, det er det som er det morsomme! De i lokalavisa tror at dette er et småfly, men i realiteten er det et modellfly. Du kan se på f.eks bildene at det ikke er plass til noe menneske inni der. (Jeg jobber med småfly) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Vet ikke om den jevne "Storbynatt" seer vil skjønne vitsen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 http://www.gjesdalbu...3179&D=2&mid=84 De skriver at det var en pilot i flyet som foretok en nødlanding. Litt vanskelig når det er et modellfly? haha, kjempebra Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nei, det er det som er det morsomme! De i lokalavisa tror at dette er et småfly, men i realiteten er det et modellfly. Du kan se på f.eks bildene at det ikke er plass til noe menneske inni der. (Jeg jobber med småfly) Joda, jeg forstår opplegget, men det er jo ikke veldig åpenbart at det er et modellfly. Lykke til uansett. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=pdD6wy5EoJw http://www.youtube.com/watch?v=1RoflpDsZmM Så awesome at eg kjennar desse folka. Endret 4. desember 2010 av Alliha 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det snør! Nå er det glatt på veiene! (I hvertfall i noen timer da...) (Jeg jobber med småfly) Hvor jobber du? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Ahh, heldiggris. I et flyselskap eller for fluklubben? Endret 4. desember 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Flyselskap. Vel teknisk sett er det ikke småfly, men turboprops Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Lønning på 9000. Neste måned ligger den på 11 000. Så lenger jeg slipper unna skatten i 2010 da. Frikort er elsk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 På en måte Dog indirekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå