Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jobb imorra, ikke glad -.- Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Ferdig med eksamen :!: (så får æ poste i tråden ting som gjør deg forbanna) at æ ikke får vite resultatet før etter jul Endret 3. desember 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vet ikke om jeg likte best advarselnivået ditt eller ryktet! 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De skalerer. True story. Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Se på stream fra Pendulum live fra Wembley i london! 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Se på stream fra Pendulum live fra Wembley i london! Link? Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 http://www.pendulum.com/user-area/members,home.htm?md=loggedin 1 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 At lokallaget kom og bakte julekaker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har best kjæreste og PS3. Og Opeth begynner å lage nytt album i januar. *gleder meg* Lenke til kommentar
Populært innlegg ;_; Skrevet 4. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 4. desember 2010 Mo brast i gråt da han røk ut av «X Factor» 11 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har best kjæreste og PS3. Og Opeth begynner å lage nytt album i januar. *gleder meg* Sidestiller ps3 og kjæresten, høres bra ut Gjør meg glad at jeg slipper å dra opp pcen for å surfe, men heller kan surfe på mobilen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har best kjæreste og PS3. Og Opeth begynner å lage nytt album i januar. *gleder meg* Jeg tror dere må være det kuleste paret noen sinne som kjøpte dere en PS3 i førjulsgave. Min illusjon er i hvertfall noe som dette: "HEI, skal vi kjøpe ps3?" "JA FUCK YEAH" "Brb skal bare spøre diskusjon om hvilke spill vi skal ha" :!: Hva falt valgene på forresten? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 *tullball om konsoller* Og Opeth begynner å lage nytt album i januar. *gleder meg* This is relevant to my interest! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det var skuespillere som dramatiserte noe fra et forum? Ekte eller ei, jeg får lyst til å dra til hver å en av dem Trangsynte idioter. (Da snakker jeg om de som skrev det skuspillerne dramatiserte, ikke kriste generelt) Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg fikk jobben jeg søkte på!!!!!! Veterinærklinikk, here i COME. HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL 3 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Snart vinterferie! ^^ Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fikk kjørt nye Ford C-Max idag, vasket bilen (var like skitten igjen når jeg kom hjem... ) pepperkaker og julebrus nå! Venter bare på at det skal lukte ribbe i huset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå