CFM Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 At det er FREEDAAAAAAAAAG!!!!! Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kyckling på fredag det gillar jag mest Kyckling på fredag det é ju allra bäst Jag vill ha fredag i dag. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er fredag i dag. Og, HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg fikk streit til 7 to ganger på rad på zyngapoker Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kyckling på fredag det gillar jag mest Kyckling på fredag det é ju allra bäst Jag vill ha fredag i dag. Jag vill ha blommig falukorv till lunch mamma, nått annat vill jag inte ha Nä - aldrig jag äter mer rotmos och potäter och isterband och kalvkotlett! Pytt - det är för pyttigt! Mjölk det är för nyttigt! Knäckebröd - för hårt att tugga! Jag vill ha blommig falukorv till lunch mamma, nått annat vill jag inte ha Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 To av lærerne på skolen har kommet til meg for å få hjelp til å bestille det samme som jeg skal gi til kjæresten. Det har tydligvis gått litt rykter om denne beryktede gaven hos lærerne. Tegn på at gaven er bra, og forhåpentligvis blir kjæresten fornøyd Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tør jeg spørre hva det er du har kjøpt? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Customprinta m&m's i hjerteboks (Som også inneholder noe glansfullt) innpakket i kjærestevotten som igjen er pakket inn i gavepapir. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ahh, kul gave! Hvor fikk du tak i M&M-ene? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 http://www.mymms.com/utility.aspx?src= ? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 At det er FREEDAAAAAAAAAG!!!!! !!!!GAAAAAAAAADEERF re ted tA. 2 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bremsene til bilen ligger i Oslo, og framdemperne i Köln Snaaaaart er det biiiiiil! Du mangler jo fortsatt en god del med deler da. Motor, karosseri og hjula ikke minst. ÅÅÅÅh så moro. De står hjemme i garasjen, sammenskrudd. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Merkelig at folk ikke er lei av freeeedag greia. Vi er det, men fjortisene synes fortsatt det er morsomt.. 3 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Snart til frisør, så på julebord Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Har kjøpt inn julebrus på glassflasker (ingenting er som å sprette brus i helga ) god middag i vente, rydding av rommet etterpå ! Endret 3. desember 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 At det er FREEDAAAAAAAAAG!!!!! !!!!GAAAAAAAAADEERF re ted tA. Aldri er jeg rask nok til å være den som svarer Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vi er det, men fjortisene synes fortsatt det er morsomt.. Det er ikke morsomt, det har blitt en tradisjon. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Litt fredagsspam gjør da ikke vondt vel... Det er jo fredag, alle skal være glade da. NCIS på TV gjør meg glad nå. Og Spotify Premium så jeg kan bruke Spotify på telefonen. Fungerer veldig fint og så funker det utrolig bra også når jeg kobler opp telefonen i bilen og spiller musikk fra den. Endret 3. desember 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Enig. Det er ikke så gøy, men blir alltid glad når noen poster det på en fredag. Er som å titte innom http://www.start.no/erdetfredag/ på fredager - jeg vet at jeg får se fyren med sombreroen, men jeg liker det allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå