Hyperio Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg vet jo det da, men det er bare frustrerende å se på. La heller bilen stå i de få dagene. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Teori for førerkortklasse B bestått med 3 feil Feire med sjokolade og julebrus. (Julebord i morgen så får feiret litt hardere da.) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Flogging Molly gjør meg også veldig glad Hadde helt glemt dem, takk for påminnelsen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Spandert på meg en førjulsgave som heter PS3, ganske fornøyd hittil. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Lager Oreokake som bursdagsgave til kjæresten. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 KongKake lager kake? _______________ Snart helg, skal på Dolly Dimples i morgen. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Jepp, må jo vise at jeg verdig tittelen. Egentlig hadde hun bursdag i går, og fikk plenty med gaver av meg da. Men jeg lovte henne en Oreokake til helgen, og satser på at den er like mye gave til meg som til henne. Endret 2. desember 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=92isX62fv1g amagaad Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Radioresepsjonen gjør meg såpass glad at jeg har lyst til å ejakulere hver gang jeg hører stemmene til Steinar, Bjarte eller Tore. 1 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Bedre hastighet på bredbåndet mitt gjør meg glad. Endret 2. desember 2010 av nypis Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Skulle faktisk akkurat til å poste det samme. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Bedre hastigheten på bredbåndet mitt gjør meg glad. Bilde fra speedtest.net? Bedre hastigheten på bredbåndet mitt gjør meg glad. Bilde fra speedtest.net? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Radioresepsjonen gjør meg såpass glad at jeg har lyst til å ejakulere hver gang jeg hører stemmene til Steinar, Bjarte eller Tore. Var på signering med dem. Klarte selfølgelig ikke å si noe fornuftig, sto bare der og gliste som en idiot. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Bedre hastigheten på bredbåndet mitt gjør meg glad. Bilde fra speedtest.net? Beste jeg får uten å flytte(hvilket jeg skal gjøre om et par år). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Bremsene til bilen ligger i Oslo, og framdemperne i Köln Snaaaaart er det biiiiiil! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Bilde fra speedtest.net? Og dette bruker jeg alene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Eluveitie – Isara 1 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 En varm dusj etter en joggetur i kulda Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bremsene til bilen ligger i Oslo, og framdemperne i Köln Snaaaaart er det biiiiiil! Du mangler jo fortsatt en god del med deler da. Motor, karosseri og hjula ikke minst. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 LØNNING INN PÅ KONTO! i tillegg fikk jeg vite at jeg får julefri (23 des - 3 jan) OG jeg fikk sjokoboller av sjefen. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå