Mr. A Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gjør meg glad når folk har det gøy med å spamme tråder, og så kommer admin og fjerner hele leken Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Å se på damer i undertøy på en dataskjerm er ikke like interessant som det var før. Victoria Secret's Fashion Show er jo eye candy til tusen da, men litt kjedelig. Er likevel ei av de mest sette Tv-sendingene i verden. Dette gjorde meg glad http://www.youtube.com/watch?v=396gp1sXj9c Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 ^Ahahahahahah. Det må var så grusomt kaldt. Diggar at han hopp heile tida. :!: Så typisk teiknefilm. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Skal lære 10. klassinger å sveise og dreie i morra Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Godkjent innlevering i foto, godkjent konseptutvikling, øvingen til eksamen på mandag går helt fint og har hadde en fantastisk dag i går! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Skal lære 10. klassinger å sveise og dreie i morra Sveiseslagg gjennom buksa og håret i dreiemaskinen, så er dagen fullkommen Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nei fy:P Jævlig farlig det med håret. Men er morsomt å skru opp strømmen på sveiseapparatene og bøye sveisepinnen til en "rundpinne" :!: Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 1. Hadde en skriveøkt i nynorsk jeg følte gikk bra. 2. Fysikklæreren min er koselig, og fysikk er kjempegøy. 3. Kjemilæreren lar oss ta prøven om igjen. 4. Jeg skal åpne kalendergave på fredag. 5. Vi skal bake shitloads med pepperkaker på fredag. 6. Jeg kjøpte "Bohnanza" i dag. 7. Begynner til tredje time i morgen. 8. Landsmøte om ikke lenge! 9. Sjokolade-nisse og julebrus 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 At jeg endelig har fått jobb, og at det virker ganske awzm å jobbe der. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Booty calls gjør meg glad ^^ 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=0_EFdod4YDo Tidløs klassiker. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Våkna 0530 i dag Flogging Molly gjør meg også veldig glad Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er under 3 uker til jeg får besøk Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg bestillte HTC Desire igår Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg bestillte HTC Desire igår med pappas personnummer Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Neida... Kredittkortet hans Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Gjør meg glad å lese om engelskmenn og deres problemer med noen centimeter snø. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Søstera til ein kompis brukte 8 timar frå skulen i London. Lol, noobs. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg blir bare irritert. Tenker at det meste kunne vært løst med vinterdekk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg blir bare irritert. Tenker at det meste kunne vært løst med vinterdekk. ...og da er spørsmålet igjen: Skal man prioritere å kjøpe vinterdekk til mangfoldige tusen kroner for de 2-3 dagene i året det snør der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå