FrankBjarne Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ser ut som en helt 100% fair deal. Vi slipper dem ikke inn i Norge for at de skal utføre kriminalitet. Etter min mening burde alt kriminalitet som gir f.eks. over 1 år fengsel blant utlendingene bli automatisk utvisning. 6 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 ^Mhm, er det noen partier i Norge som har planer om å (forsøke å) innførende en en lignendes lov? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Julepynt! Sjuarma lysestake og alt! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hadde nettopp en lengre samtale med en venn jeg gikk på u.skolen med som jeg ikke har snakket med på lenge, et par år elns. Har sagt hei og hallo da liksom, men ikke en skikkelig samtale med prat om ingenting spesielt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 http://www.vg.no/nyh...?artid=10019675 "Loven innebærer automatisk utvisning av utlendinger som begår visse forbrytelser." Flytte til Sveits, anyone? Det som er mest sjokkerende er at loven er så omstridt. Og at det tydeligvis berører menneskerettighetene. Er det en menneskerett å få voldta, drepe og smugle narkotika? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 ^ Syns også det er rart om folk som er redde for å bli henrettet i hjemlandet, ser det som en god idé å voldta noen. Er vel en av de situasjonene der det er greit å holde seg unna trøbbel? 3 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Schweitz Om man begår ett brott, och inte har stamtavla (ifrån båda sidors släkt) som går bak till 1500-talet, så bör man utvisas, tycker jag. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Så jeg som er halvt svensk skal bli utvist til Sverige dersom jeg bryter loven i Norge? Da blir jo Sverige tvunget til å ta imot dn kriminell "innvandrer". Høres ut som en god idé? Og tror du Sverige hadde godtatt at en kriminell nordmann med norsk statsborgerskap blir tvunget inn i landet og de er på sin side nødt til å la han bli? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) En utlending blir vel definert som en uten norsk statsborgerskap? edit: Leste nå hva han svenske sa. Men han prater bare bullshit uansett. Endret 28. november 2010 av NothinDoin™ 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Schweitz Om man begår ett brott, och inte har stamtavla (ifrån båda sidors släkt) som går bak till 1500-talet, så bör man utvisas, tycker jag. Wat. Jeg da, som har finske, svenske og samiske forfedre, skal jeg utvises til "Finnmark", Sverige eller Finland hvis jeg begår kriminalitet? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg tror han tøyset. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 http://www.vg.no/nyh...?artid=10019675 "Loven innebærer automatisk utvisning av utlendinger som begår visse forbrytelser." Flytte til Sveits, anyone? Den loven kunne vi godt ha hatt i Norge. Hadde sikkert redusert voldtekter på gaten med 99% Teknisk sett så hadde det blitt redusert med 100%, med mtp at alle overfallsvoldtekter som ble anmeldt i 2009 ble utført av utlendinger. 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jag är så glad. Nu blir det snart världskrig! https://www.flashback.org/t1369224 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 http://www.vg.no/nyh...?artid=10019675 "Loven innebærer automatisk utvisning av utlendinger som begår visse forbrytelser." Flytte til Sveits, anyone? Det som er mest sjokkerende er at loven er så omstridt. Og at det tydeligvis berører menneskerettighetene. Er det en menneskerett å få voldta, drepe og smugle narkotika? Hva er du mener med dette? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 "Amnesty: - En mørk dag for menneskerettighetene" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 "mørk: - En menneskerettighetene dag for Amnesty" 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er glad landet jeg bor i ikke har et prefiks. Hører så masse kjipt om kjendisnorge og handelsnorge i media, trives godt i bare Norge. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ikke så lenge igjen til Jakten på Kjærligheten, lol Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Old Spice FTW Hvis man ikke ler av de videoen så eier man ikke humor =) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jag ler inte. En sjaelvupptagen Neger aer inget att le aat. Men det er en høyreekstremistisk svenske. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå