Kaymeerah Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) At kjæresten min lager mat til meg mens jeg ligger i senga og leker med iPhonen min. Fantastisk :----D Hipsterfag! I tillegg tegner jo du en penis til oss. Endret 27. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Spilte nettopp en runde BC2 med en skikkelig Call of duty russer. Altså, typen som bare sitter hele kampen og suger skikkelig og så kaller han alle på serveren for gays og sånne ting. Er så morsomt med sånne folk Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 At jeg har sovet av meg forkjølelsen slik at jeg kunne gå på jobb idag! Var skikkelig travelt slik at jeg måtte ta initiativ og ordne opp selv. Fikk ut tre biler på prøvekjøring - sette opp skjema, registrere førerkort, ordne prøveskilter - kjøre bilene ut av utstillinga og svare på spørsmål. Utrolig herlig å kunne gjøre slikt selv uten at det kommer noen og tar over! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Spilte nettopp en runde BC2 med en skikkelig Call of duty russer. Altså, typen som bare sitter hele kampen og suger skikkelig og så kaller han alle på serveren for gays og sånne ting. Er så morsomt med sånne folk Pleier som regel å skjelle dem ut, jeg. Hvis du spiller på TV2-serverene kan det vel hende du har sett det noen ganger OT: http://ladyahhhahhhh.ytmnd.com/ Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Spilte nettopp en runde BC2... Er det fortsatt godt med aktivitet på BC2? Hvis ja, så lurer jeg på om jeg kjøper det for å kose meg med det i kveld. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Spilte nettopp en runde BC2 med en skikkelig Call of duty russer. Altså, typen som bare sitter hele kampen og suger skikkelig og så kaller han alle på serveren for gays og sånne ting. Er så morsomt med sånne folk Pleier som regel å skjelle dem ut, jeg. Hvis du spiller på TV2-serverene kan det vel hende du har sett det noen ganger OT: http://ladyahhhahhhh.ytmnd.com/ Tror det var på en TV server faktisk Men ser det ikke så veldig ofte. Har bare sånn 45 timer played overall da. Er masse aktivitet på BC2 ja. Irriterer meg over at jeg må pisse! jeg satt meg jo nettopp ned i den gode stolen min Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 At det nå er 18 grader i leiligheten min. Første gang det er under 20 grader siden jeg flytta inn her. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 2 nye episoder av Psych Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hyggligt flyttlass! http://www.dn.se/nyheter/sverige/tre-ton-smuggelgods-var-flyttlass-1.1217130 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Tss, svensker Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Gjør meg glad å tenke på helga som kommer. Om alt går etter planen blir det min nye favoritthelg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Tss, svensker Anyways. Blir frykteleg glad av Fever Ray. Fantastisk musikk. 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Den nye varslingsaken her på diskusjon gjør meg glad, den er så sykt grei! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg syns den er jævli irriterrende. But thats just me. (Som voldtar F5) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Min enorme swagger gjør meg glad. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg har bare en aura med swagger rundt meg. Kler meg bedre enn de fleste (med et par unntak), er smartere enn de fleste, og mye mer verdensvant en de fleste. The swagger is endless. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nice. Du er nesten like kul som meg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg hadde blitt kjempe glad om noen hadde spantet en ny stasjonær pc på meg. Trenger ikke en sånn dyr pc, en til sånn ca 15 000,- holder lenge, hadde blitt KJEMPE kjempe glad =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå