Saft Suse Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Pepsi Max smaker bedre enn de fleste andre colavarianter i det minste. RC Cola topper fortsatt lista mi da. Billig og god. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Greit nok at det finnes bedre brus enn Pepsi Max, men du må ha et merkelig blod om det smaker Pepsi Max. Størknet blod og Pepsi Max har rundt samme ettersmaken. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Pepsi Max smaker bedre enn de fleste andre colavarianter i det minste. RC Cola topper fortsatt lista mi da. Billig og god. Ingenting slår Coca cola. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Greit nok at det finnes bedre brus enn Pepsi Max, men du må ha et merkelig blod om det smaker Pepsi Max. Størknet blod og Pepsi Max har rundt samme ettersmaken. Og du har til en vane å innta størknet blod? Menmen, selv synes jeg at Pepsi Max er helt kurant. Det finnes bedre Cola-typer, som Coca Cola og Pepsi, men Pepsi Max er den desidert beste av lett-variantene. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Imo, er coca-cola zero den beste utan sukker. Men er ikkje dette fryktelig OT? Eg blir glad av å endeleg ha starta trinn 2. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Og du har til en vane å innta størknet blod? Menmen, selv synes jeg at Pepsi Max er helt kurant. Det finnes bedre Cola-typer, som Coca Cola og Pepsi, men Pepsi Max er den desidert beste av lett-variantene. Nei, det har jeg ikke, men jeg vet hvordan det smaker. Ingen lettvarianter er gode. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Du høres ut som en fanboy, bare at du ikke er fan. 5 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har lest ferdig boken min nå, så da burde jeg greie å legge meg før det er skikkelig seint Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 RC Cola topper fortsatt lista mi da. Billig og god.Ah, i gamle dager hadde man lagerutsalg fra bryggeriet Roma, i Ski.Savner den brusen igrunn, mange år siden jeg har smakt den. Ellers så synes jeg Coca Cola er godt, men holder meg stort sett til Pepsi Max. Kaffeslaberas med en kamerat i morgen, det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Du høres ut som en fanboy, bare at du ikke er fan. Nja, jeg avskyr bare Pepsi Max, Pepsi er greit. Endret 25. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) just.. forget it... gjør meg glad at jeg har fått vuvuzela Endret 25. november 2010 av Sinna'gurk Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 gjør meg glad at jeg har fått vuvuzela Welcome to the club Brukar den kun om eg må overdøyve systra mi når ho hyler (av å tape i mariocart), ikkje for å plage andre Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 har på følelsen av at nabolaget kommer til å klage etterhvert Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Adam Savage ( ) Si hva du vil om fjortiscrush, men de er i hvert fall hyggelige. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 At det snart er FREDAG! Og Gran Turismo 5 selvfølgelig! Bare synd jeg ikke kan spille det i HD Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Akkurat bestilt meg en Sony Ericsson X10 Mini Pro Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Da var det FREEEDAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!! :D Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Lest ca 100 sider med pensum til eksamen i dag, lå to kapitler bak resten av lesegruppa siden jeg ikke hadde boka mi, nå er jeg på lik linje. Gudskjelov. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Da var det FREEEDAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!! :D :D !!!!!!!!! GAAAAAAAAAAAADEEERF ted rav aD 3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Da var det FREEEDAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!! :D :D !!!!!!!!! GAAAAAAAAAAAADEEERF ted rav aD fixed 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå