Gavekort Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Vi lever i et samfunn med sanksjoner ikke straffing, det gjør meg glad! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Vi lever i en gullalder -med gavekort som forumentusiast! Gavekort gjør meg glad! Endret 20. november 2010 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Fly burde bruke glass som reflekterer lys bedre, da det ikke ville påvirket sollys like mye som konsentrert lys (lasere). Folk burde heller ikke peke på cockpitten med laser. De burde få laserforbud resten av livet. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg blir glad når alt går greit, rett og slett. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Fly burde bruke glass som reflekterer lys bedre, da det ikke ville påvirket sollys like mye som konsentrert lys (lasere). Folk burde heller ikke peke på cockpitten med laser. De burde få laserforbud resten av livet. Inte skall man anpassa samfundet efter minoriteter/idioter. Ut med Muslimerna och Laseridioterna! 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Fly burde bruke glass som reflekterer lys bedre, da det ikke ville påvirket sollys like mye som konsentrert lys (lasere). Folk burde heller ikke peke på cockpitten med laser. De burde få laserforbud resten av livet. Eller vi kan gi slike drittunger en ørefik. Reflekterende/sotede glass er Norge ganske strenge på. Klar sikt er viktig. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Fly burde bruke glass som reflekterer lys bedre, da det ikke ville påvirket sollys like mye som konsentrert lys (lasere). Folk burde heller ikke peke på cockpitten med laser. De burde få laserforbud resten av livet. Eller vi kan gi slike drittunger en ørefik. Reflekterende/sotede glass er Norge ganske strenge på. Klar sikt er viktig. Hmm, hvordan skal de ta dem så gjør det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Mye politi rundt flyplasser. Hadde jeg personlig som jobbet på en flyplass tilfeldigvis gått forbi noen som hadde gjort dette så hadde jeg gitt faen i loven for å si det sånn. Jeg hadde gjort det jeg skrev på forrige side. Jeg hadde kanskje fått 3-5år, men det hadde vært så jævlig verdt det. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 AoE-damage. Nuke 'em. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Eller vi kan gi slike drittunger en ørefik. Reflekterende/sotede glass er Norge ganske strenge på. Klar sikt er viktig. Reflekterende glass betyr ikke nødvendigvis sotede glass faktisk, finnes glasstyper som er blank og kan reflektere konsentrert lys ganske bra faktisk. Hmm, hvordan skal de ta dem så gjør det? Mange overvåkningskamera og politi, folk finner forøvrig alltid smutthull for å gjøre noe ulovlig. Angående at man ikke skal tilpasse samfunnet for idioter, man *MÅ* gjøre det pga. menneskelig natur. Hvis det ikke hadde vært nødvendig å tilpasse for idioter hadde det ikke vært lover som feks. "Slå av langlysene på bilen når du ser en annen bil". Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gjør meg hyggelig at det blir kjøligere. Det er så elsk å gå turer på kalde, hvite kvelder. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vi lever i en gullalder -med gavekort som forumentusiast! Gavekort gjør meg glad! Gjør meg glad at jeg gjør deg glad! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 WAT? Jeg fikk FGLRX til å funke i Arch Linux! :love: :love: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Niesen min Lenke til kommentar
sinsen123 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 det beste nå er å gå ut og nytte kulda! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Assassin's Creed Brotherhood = DONE! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Fått meg bil. Nå trenger jeg bare lappen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du kan ikke si bil, du må si hvilken bil! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du kan ikke si bil, du må si hvilken bil! BMW 316i Compact, '94-mod. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Godt valg! Tenker på BMW selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå