Mchansern Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Mr A har tydligvis aldri vært i Sverige. Jeg er oppvokst med svart julmust også. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Mr A har tydligvis aldri vært i Sverige. Jeg er oppvokst med svart julmust også. Jeg har vært der mange ganger, men den tok jeg ikke. Det er vei ikke tilfeldighvis jule gløgg han snakker om ? Mener å huske at det var det. Endret 20. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 IMPORTANTS: I R WINRAR Notis for the win! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Notis skal ikke misbrukes! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Neinei, greit nok, men man må jo få lov å leke seg litt når vanlige brukere endelig får tilgang til det! For ikke snakke om at dette er OT-baren/Sparta. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Mr A har tydligvis aldri vært i Sverige. Jeg er oppvokst med svart julmust også. Jeg har vært der mange ganger, men den tok jeg ikke. Det er vei ikke tilfeldighvis jule gløgg han snakker om ? Mener å huske at det var det. Neej, SVART JULEBRUS Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Hva skal denne være godt for? Endret 20. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva er denne godt for? Diskutant har en skrivefeil! Vil du rette opp denne skrivefeilen? Ja/Nei Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Ja! Nå da? Flaut... Men hva skal vi med den? Hadde vi den før også? Eller nå i det siste? Endret 20. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 An error has occured within the Matrix 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Neinei! Dette er noe vi fikk tilgang til, med vilje i dag. Hva den skal være god for derimot... Diskutant kan vel ha det gøy med å si "back on-topic faggutz0rz" med den. Hmm, du har jo [advarsel] også. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 An error has occured within the Matrix Ja! Denne kan være kjekk hvis man får feilmeldinger eller noe slikt! Denne skal jeg for faen satan i helvette bruke! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) * Endret 20. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det gjør meg glad at jeg fant denne now, bastards: Get back on topic! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nå slår nemlig en ny forskrift fast at du fra nyttår må søke godkjenning for å eie eller bruke bestemte typer laserpekere. Forskriften begrunnes med at det «er et stadig økende problem at enkeltpersoner har misbrukt laserpekere til å blende bilførere og piloter under avgang og landing». [/Quote] http://www.aftenbladet.no/lokalt/solarandaberg/1292260/ndash_Laser_mot_fly_kan_vaere_katastrofalt.html På tide. Egentlig burde det vært totalforbud for lasere over en viss styrke, men å søke godkjenning er også ok. Dersom noen hadde prøvd å blende meg når jeg skulle lande et fly hadde jeg gjort følgende: Bundet de fast, blendet de til de ble permanent blinde med deres egen laser, tvunget de til å gå på line mellom to høye bygninger. Ja jeg er morbid. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ikke noe galt med å være morbid. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Å blende med laser er jo egentlig det samme som å prøve å styrte et fly, ergo mordforsøk på ca. 180 personer. Det burde derfor vært ubetinget livstid for slikt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Ja, det er jeg helt enig i. Har jo drevet med guttestreker jeg og, en del av dem var noenlunde farlig, men et sted går grensen. Blende pilot, hva faen liksom. Endret 20. november 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det vil forundre meg hvis noen er UENIGE i mine utsagn. Disse utskuddene har ingenting i dagens samfunn å gjøre. Vi kan like gjerne kvitte oss med de først som sist. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Disse utskuddene har ingenting i dagens samfunn å gjøre. Vi kan like gjerne kvitte oss med de først som sist. Enig. For å holde meg On topic: Hadde gjort meg glad om de fekk skikkelig straff. En som svir. Lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå