Amberlamps Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Dette har blitt nevnt før, men ikke sånn formulert: Jeg er glad for at vi har fylt opp 1000 sider kun med ting som gjør oss glade! Er ikke det fantastisk? Tror vi har mer poster i "ting som irriterer så grenseløst"... Vi irriterer oss mer enn vi har det hyggelig Endret 18. november 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Konsert i morgen, foreldrene er i Berlin hele helgen, så en kammerat tar turen hit fra lørdag til søndag, brodern som skal "passe meg", (har en awesome bror, så han blir nok med på Halo med meg og kammeraten feks.), mandag får vi jobbe med prosjekter og div. oppgaver på skolen, tirsdag skal jeg ut til en VGS på "Data og Elektronikk", onsdag er det konsert, torsdag er det ut til en VGS igjen, på "Automasjon", og på den kvelden er det ut å spise+fotballkamp Konsert i morgen Foreldrene stikker til Berlin hele helgen Brodern skal "passe på meg" Har en awesome bror, så det blir nok junkfood, spilling, film ol. den helgen En kammerat kommer innom lørdag til søndag også. Og brodern joiner nok På mandag-onsdag-fredag får vi jobbe med prosjekter, oppgaver osv på skolen. Tirsdag skal jeg ut til en VGS på "Data og elektronikk" Onsdag er det konsert Torsdag er det ut til en VGS igjen. Den gangen blir det "Automasjon" På kvelden igjen blir det ut å spise pizza + fotballkamp med folk fra svømminga Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 18 år Grattis! Takker! Endelig! Ser at det ikke er så lenge til du fyller år heller. Gratz in advance. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 ACB og NFSU til PS3 i morgen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Takker! Endelig! Ser at det ikke er så lenge til du fyller år heller. Gratz in advance. Hehe. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Bestemte meg for å gå for en HTC Desire istedenfor å vente på HTC Desire HD til å komme på lager i dag. Storfornøyd! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Bestemte meg for å gå for en HTC Desire istedenfor å vente på HTC Desire HD til å komme på lager i dag. Storfornøyd! Det angrer du på om en måned. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 At jeg har vært sammen med verdens beste jente i 7 måneder nå gjør meg glad =) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det angrer du på om en måned. Neh, trenger egentlig bare melding og ringing, greit å kunne spille FLAC filer osv. også. HTC Desire holder stort til mitt bruk. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 At jeg har vært sammen med verdens beste jente i 7 måneder nå gjør meg glad =) Feil. Det er det jeg som har. Begge to kan ikke ha verdens beste! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg har vært sammen med verdens beste jente i 16 måneder jeg. Og hun er garantert bedre enn deres! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Pfft. Ikke bedre enn TV'n min. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 At jeg har vært sammen med verdens beste jente i 7 måneder nå gjør meg glad =) Feil. Det er det jeg som har. Begge to kan ikke ha verdens beste! Jeg har vært sammen med verdens beste jente i 16 måneder jeg. Og hun er garantert bedre enn deres! Jeg blir deppa av dere 4 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg kom plutselig på hva jeg drømte sist natt! Jeg glemmer drømmene mine allerede før jeg våkner helt, så for meg virker det som jeg ikke gjorde noe som helst hele natten. Ufattelig kjedelig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg blir deppa av dere Og det gjør deg glad? Jeg har vært sammen med verdens beste jente i 16 måneder jeg. Og hun er garantert bedre enn deres! Nei. Min er best Jeg kom plutselig på hva jeg drømte sist natt! Hva da? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) ASSASSINS CREED BROTHERHOOD. hELVETETTE Å KULT DET ER Å LEIKE NINJA HELE DAGEN LANG Endret 18. november 2010 av Sno Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Capslock-stalking anyone? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 At jeg har vært sammen med verdens beste jente i 7 måneder nå gjør meg glad =) Feil. Det er det jeg som har. Begge to kan ikke ha verdens beste! Jeg har vært sammen med verdens beste jente i 16 måneder jeg. Og hun er garantert bedre enn deres! Nei det er jeg. Dere tar feil! Jeg skal tilogmed feire jul hos ho i år Beat that motherfu**ers Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=SPFpcKm0B7U Å GUD. EG FÅR ALDRI NOK. Endret 18. november 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Capslock-stalking anyone? Nei, holdshift-stalking: ASSASSINS CREED BROTHERHOOD. hELVETETTE Å KULT DET ER Å LEIKE NINJA HELE DAGEN LANG Endret 18. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå