Gjest Slettet-l4Gadwj Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Akkurat i kveld ble det kebab. Spiser det så sjeldent at det ble en "nam nam" opplevelse. Rett på sofa og snurre en film 🙂 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Kjøpte noe fra utlandet til 269 Euro. Selger har skrevet 69 Euro på tolldokumentet, så jeg har betalt moms på 69 Euro. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Ferdig med YSK, 5 år til neste gang. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Nå begynner jeg å bli gammel! Jeg syns det var skikkelig storveis å få levert nye hvitevarer i dag! 😂 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Min gamle mor likte ikke tanken på å bli bestemor. "Uff, disse ungene som har ADHD, DVD og PVC." Lenke til kommentar
trikola Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar TV-kvelden var storartet i dag. Etter å har snublet over sluttscenen i filmen om grisen Babe for noen uker siden, sett den ørten ganger og sikkert linket den inn her før, kjøpte vi i kveld visning av hele filmen og det ble storartet. Tror vi hadde en VHS-utgave av den i sin tid og så den med barna. Rykker nok opp i min liste over all-time-high filmer for meg. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar K-dots superbowl-konsert! 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Holder på å rydde min alt for store leilighet (120 m2). Bruker knapt halvparten så det er masse plass til rot. Nå har jeg funnet sokker til å fylle opp en vaskemaskin. Visste jeg hadde mange flere sokker. 1 Lenke til kommentar
Hair Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Svart hvitløk kom endelig tilbake i butikken 1 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar 1 hour ago, Hair said: Svart hvitløk ... Min uthevelse. Skeptisk, skeptisk til sånt ..... 😁 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Jeg søkte nettopp på en jobb jeg har skikkelig lyst på, og nå sitter jeg her og overbeviser meg selv om at jeg får den. 1 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Penger tilbake på skatten! Jeg trodde jeg ville få baksmell i år også, men ikke i nærheten! Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Det nye konseptet i Stjernekamp. Det gamle ble kjedelig, så fulgte ikke med i fjor, men i år har man fått inn noe nytt. Det er for lite fornyelse i slike programmer, så berømmer at de prøver en liten vri. Tydeligvis mange som er mot det nye opplegget, men jeg synes det fungerer. Dette setter artistene på ekstra prøve, noe som er bra, for dette skal jo være STJERNEkamp. Synes de som har røket foreløpig har vært fortjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå