Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deechon skrev (23 timer siden):

Har møtt en dame som er vilt forelsket i meg og som jeg holder på å bli forelsket i selv. Det er hyggelig å føle seg så ønsket, har ikke følt det slik på lenge.

Kjærlighet 🩷🩷🩷

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rubiks kube. Etter å ha fått min første på 80-tallet og aldri klart noe mer enn å løse én side, så har jeg nå, i de siste månedene, og takket være gode youtube-tutorials, lært meg å løse dem.

Det tar en god del minutter og jeg vil nok aldri bli en av dem som kan "speed-løse" en kube, men det føles veldig tilfredstillende å faktisk skjønne poenget og kunne løse en slik hver gang.

Lenke til kommentar

Om selv flere dager på rad har virkelig tvunget frem det mest negative i meg, og da gjerne grunnet yrket, seriøst har testet meg. Møter jeg en pusekatt så må jeg bare ned å "puse". Blir oppriktig glad inni meg. Skal ikke mer til å for smelte is fra et gammel bittert hjerte 🙂 

Lenke til kommentar

Total Recall på Tv2 Zebra.

Film-interessen min har blitt mindre år for år og lenge tenkt at det må være fordi interessene mine har endret seg - men nei, det er bare det at de lager ikke filmer som de gjorde på 80- og 90-tallet lenger.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Med alderen har selve den julemagiske følelsen blitt mindre. Prisen med å bli voksen kanskje? Så er min bonus når 24 desember er der, så er duften av pinnekjøtt og klementiner, nøtter og dadler på bordet. I DET øyeblikket så senkes skuldre og bare får en aaaaah opplevelse. DEN opplevelsen sitter jeg allerede i dag og ser frem til 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje jeg kan spørre dere om TOPIC: Trenger mer possitivitet i livet som gjør meg glad ❤️

Jeg driv nå skriver Musikk Texter osv, laget 3 allerede, lager Musikk Media selskap neste sommer.
Men er fortsatt ALENE i livet, så ensomt, Hakke lov ha hund her jeg bor, så noen som har noen meninger om ting som IKKE koster peng og finne på? liker gå turer da rundt en dam, ca 1.2 km pr rundet som en 8 tall.

God Jul og Godt Nyttår ❤️  
Klem fra Meg
Sigurd.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Julefeiring alene.

Føler med de som er ufrivillig alene og ensomme i julen (og håper dere alle finner en måte å feire sammen med noen på), men for min del er det helt nydelig å feire jul alene. 

Trenger ikke lage annet enn den julematen jeg vil ha, trenger ikke stresse med ting jeg ikke ønsker å gjøre men som andre måtte ha forventninger om og trenger ikke følge andre tradisjoner enn de jeg ønsker.

Julemat, juletradisjoner og julesteming skreddersydd til akkurat det jeg vil ha, uten å tenke på andre. Muligens litt egoistisk, men tillater meg å være egoistisk i julen :)

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Zork skrev (1 time siden):

Julefeiring alene.

Føler med de som er ufrivillig alene og ensomme i julen (og håper dere alle finner en måte å feire sammen med noen på), men for min del er det helt nydelig å feire jul alene. 

Trenger ikke lage annet enn den julematen jeg vil ha, trenger ikke stresse med ting jeg ikke ønsker å gjøre men som andre måtte ha forventninger om og trenger ikke følge andre tradisjoner enn de jeg ønsker.

Julemat, juletradisjoner og julesteming skreddersydd til akkurat det jeg vil ha, uten å tenke på andre. Muligens litt egoistisk, men tillater meg å være egoistisk i julen :)

Skal lage Pizza I morgen som vanlig, haha, favoritten min :D
Får besøk av Tanta mi, ho kommer vist med gave til meg, noe jeg ikke forventet , men favoritt tanta mi så hehe.

men uansett blir jeg alene og skal  være på nett spille spill se på Twitch og høre på musikk :)

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...