Deechon Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Har møtt en dame som er vilt forelsket i meg og som jeg holder på å bli forelsket i selv. Det er hyggelig å føle seg så ønsket, har ikke følt det slik på lenge. 1 3 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Deechon skrev (23 timer siden): Har møtt en dame som er vilt forelsket i meg og som jeg holder på å bli forelsket i selv. Det er hyggelig å føle seg så ønsket, har ikke følt det slik på lenge. Kjærlighet 🩷🩷🩷 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Når jeg får melding om at pakken er levert i postkassen. Helt greit å få det levert i postkassen når de sier ifra. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Rubiks kube. Etter å ha fått min første på 80-tallet og aldri klart noe mer enn å løse én side, så har jeg nå, i de siste månedene, og takket være gode youtube-tutorials, lært meg å løse dem. Det tar en god del minutter og jeg vil nok aldri bli en av dem som kan "speed-løse" en kube, men det føles veldig tilfredstillende å faktisk skjønne poenget og kunne løse en slik hver gang. Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Om selv flere dager på rad har virkelig tvunget frem det mest negative i meg, og da gjerne grunnet yrket, seriøst har testet meg. Møter jeg en pusekatt så må jeg bare ned å "puse". Blir oppriktig glad inni meg. Skal ikke mer til å for smelte is fra et gammel bittert hjerte 🙂 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. desember Del Skrevet 16. desember Et søndagsåpent Oslo i førjulstiden. Skulle så inderlig ønske at det gjaldt hele året. Så utrolig gøy med masse liv på en søndag. 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 16. desember Del Skrevet 16. desember Er blitt en ting som føles nesten tusen år siden. Rett i koppen kakao. Nam nam. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet torsdag kl 10:16 Del Skrevet torsdag kl 10:16 Vanligvis våkner jeg før 6, og er fortsatt trøtt, nå er klokken 11, og ikke trøtt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet fredag kl 14:09 Del Skrevet fredag kl 14:09 Julemat for ca 5000kr levert til veldedighet. (Utlevering og matkasser til dem som trenger) Føles bra å bidra, men jævli kjipt at dette må være nødvendig... 🙄 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet fredag kl 20:42 Del Skrevet fredag kl 20:42 Total Recall på Tv2 Zebra. Film-interessen min har blitt mindre år for år og lenge tenkt at det må være fordi interessene mine har endret seg - men nei, det er bare det at de lager ikke filmer som de gjorde på 80- og 90-tallet lenger. 3 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet fredag kl 20:45 Del Skrevet fredag kl 20:45 Fikk kjøpt 2 flasker Krating Daeng. Jeg vet hva jeg gjør slitt med angst da sover på dagen å våken på dagen, begynner å gjespe fra 18:00 å 20:00 er veldig plagsomt 1 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet søndag kl 10:28 Del Skrevet søndag kl 10:28 Når andre folk blir glade 🥹 2 2 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet søndag kl 10:53 Del Skrevet søndag kl 10:53 Med alderen har selve den julemagiske følelsen blitt mindre. Prisen med å bli voksen kanskje? Så er min bonus når 24 desember er der, så er duften av pinnekjøtt og klementiner, nøtter og dadler på bordet. I DET øyeblikket så senkes skuldre og bare får en aaaaah opplevelse. DEN opplevelsen sitter jeg allerede i dag og ser frem til 🙂 1 Lenke til kommentar
Hair Skrevet mandag kl 06:59 Del Skrevet mandag kl 06:59 Sov i 6 1/2 i natt! I 3 uker har jeg fått 2-3 timer. Vært syk 1 Lenke til kommentar
Rexxus121 Skrevet mandag kl 17:53 Del Skrevet mandag kl 17:53 Kanskje jeg kan spørre dere om TOPIC: Trenger mer possitivitet i livet som gjør meg glad ❤️ Jeg driv nå skriver Musikk Texter osv, laget 3 allerede, lager Musikk Media selskap neste sommer. Men er fortsatt ALENE i livet, så ensomt, Hakke lov ha hund her jeg bor, så noen som har noen meninger om ting som IKKE koster peng og finne på? liker gå turer da rundt en dam, ca 1.2 km pr rundet som en 8 tall. God Jul og Godt Nyttår ❤️ Klem fra Meg Sigurd. 2 Lenke til kommentar
Zork Skrevet mandag kl 19:30 Del Skrevet mandag kl 19:30 Julefeiring alene. Føler med de som er ufrivillig alene og ensomme i julen (og håper dere alle finner en måte å feire sammen med noen på), men for min del er det helt nydelig å feire jul alene. Trenger ikke lage annet enn den julematen jeg vil ha, trenger ikke stresse med ting jeg ikke ønsker å gjøre men som andre måtte ha forventninger om og trenger ikke følge andre tradisjoner enn de jeg ønsker. Julemat, juletradisjoner og julesteming skreddersydd til akkurat det jeg vil ha, uten å tenke på andre. Muligens litt egoistisk, men tillater meg å være egoistisk i julen 3 1 1 Lenke til kommentar
Rexxus121 Skrevet mandag kl 20:55 Del Skrevet mandag kl 20:55 Zork skrev (1 time siden): Julefeiring alene. Føler med de som er ufrivillig alene og ensomme i julen (og håper dere alle finner en måte å feire sammen med noen på), men for min del er det helt nydelig å feire jul alene. Trenger ikke lage annet enn den julematen jeg vil ha, trenger ikke stresse med ting jeg ikke ønsker å gjøre men som andre måtte ha forventninger om og trenger ikke følge andre tradisjoner enn de jeg ønsker. Julemat, juletradisjoner og julesteming skreddersydd til akkurat det jeg vil ha, uten å tenke på andre. Muligens litt egoistisk, men tillater meg å være egoistisk i julen Skal lage Pizza I morgen som vanlig, haha, favoritten min Får besøk av Tanta mi, ho kommer vist med gave til meg, noe jeg ikke forventet , men favoritt tanta mi så hehe. men uansett blir jeg alene og skal være på nett spille spill se på Twitch og høre på musikk 1 2 Lenke til kommentar
Rexxus121 Skrevet mandag kl 21:03 Del Skrevet mandag kl 21:03 Får jeg lov spørre dere? mange av dere gamere også? Har mange av dere en HUnd også? Lenke til kommentar
Hair Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Kaffe, dyne,fred og ro 🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå