Deechon Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Har møtt en dame som er vilt forelsket i meg og som jeg holder på å bli forelsket i selv. Det er hyggelig å føle seg så ønsket, har ikke følt det slik på lenge. 3 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Deechon skrev (23 timer siden): Har møtt en dame som er vilt forelsket i meg og som jeg holder på å bli forelsket i selv. Det er hyggelig å føle seg så ønsket, har ikke følt det slik på lenge. Kjærlighet 🩷🩷🩷 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Når jeg får melding om at pakken er levert i postkassen. Helt greit å få det levert i postkassen når de sier ifra. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Rubiks kube. Etter å ha fått min første på 80-tallet og aldri klart noe mer enn å løse én side, så har jeg nå, i de siste månedene, og takket være gode youtube-tutorials, lært meg å løse dem. Det tar en god del minutter og jeg vil nok aldri bli en av dem som kan "speed-løse" en kube, men det føles veldig tilfredstillende å faktisk skjønne poenget og kunne løse en slik hver gang. Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Om selv flere dager på rad har virkelig tvunget frem det mest negative i meg, og da gjerne grunnet yrket, seriøst har testet meg. Møter jeg en pusekatt så må jeg bare ned å "puse". Blir oppriktig glad inni meg. Skal ikke mer til å for smelte is fra et gammel bittert hjerte 🙂 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet mandag kl 11:05 Del Skrevet mandag kl 11:05 Et søndagsåpent Oslo i førjulstiden. Skulle så inderlig ønske at det gjaldt hele året. Så utrolig gøy med masse liv på en søndag. 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet mandag kl 18:44 Del Skrevet mandag kl 18:44 Er blitt en ting som føles nesten tusen år siden. Rett i koppen kakao. Nam nam. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet torsdag kl 10:16 Del Skrevet torsdag kl 10:16 Vanligvis våkner jeg før 6, og er fortsatt trøtt, nå er klokken 11, og ikke trøtt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet fredag kl 14:09 Del Skrevet fredag kl 14:09 Julemat for ca 5000kr levert til veldedighet. (Utlevering og matkasser til dem som trenger) Føles bra å bidra, men jævli kjipt at dette må være nødvendig... 🙄 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet fredag kl 20:42 Del Skrevet fredag kl 20:42 Total Recall på Tv2 Zebra. Film-interessen min har blitt mindre år for år og lenge tenkt at det må være fordi interessene mine har endret seg - men nei, det er bare det at de lager ikke filmer som de gjorde på 80- og 90-tallet lenger. 2 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet fredag kl 20:45 Del Skrevet fredag kl 20:45 Fikk kjøpt 2 flasker Krating Daeng. Jeg vet hva jeg gjør slitt med angst da sover på dagen å våken på dagen, begynner å gjespe fra 18:00 å 20:00 er veldig plagsomt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå