Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Ødela headsettet mitt for en stund tilbake, knase lyd å plutselig ville ikke den ene siden ligge på øret men stå rett ut, fikk nytt i dag, samme som jeg hadde men lyden er så god, smelter helt vekk når jeg hører på musikk 😅

Edit: Headsettet er Audio-Technica ATH-M50X

Endret av X19x11
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Dubious skrev (26 minutter siden):

Bør nok vente til du har fått varen først.

"Mottaker var ikke hjemme, levert til hentested"

Ja, jeg har hatt sånne "POSTEN"-opplevelser også og har blitt eitrende sint over å måtte betale nesten fem hundre kroner i taxi, til en plass som ikke var min nær-post-i-butikk...men heldigvis går det greit med matvareplassene, så det er en slik jeg venter på nå rett rundt hjørnet. Har handlet mye på tilbud-matvarer i dag og et par godsaker til full pris som jeg skal kose meg langsomt med. :D 

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (På 21.11.2024 den 2:30 PM):

Ja, jeg har hatt sånne "POSTEN"-opplevelser også og har blitt eitrende sint over å måtte betale nesten fem hundre kroner i taxi, til en plass som ikke var min nær-post-i-butikk...men heldigvis går det greit med matvareplassene, så det er en slik jeg venter på nå rett rundt hjørnet. Har handlet mye på tilbud-matvarer i dag og et par godsaker til full pris som jeg skal kose meg langsomt med. :D 

ODA er helt enig…. fikk varer nå….. kommer en bestilling i morgen 👍👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var innom brukthandelen i dag for å lete etter "gull". Ble møtt av 4 pensjonister som satt midt i lukten av nystekte vafler.  Intensjonen var en kjapp tur innom. Ble sannelig sittende i 1 time, kaffe, vafler og bare få lytte på historier fra gamle dager. Ble en fin opplevelse 🙂

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke dyr selv, men i mellom så blir sorgen og savnet stort...og da tar jeg meg tid til å minnes dem jeg har hatt i mitt liv...alle de fine stundene med de vidunderligste sjelene som jeg kjente en gang. De er ennå mine venner...bare litt lengre borte enn de en gang var. Jeg savner dem dypt. :( 

...at jeg kan gjenoppleve dem gjør meg glad etter hvert og jeg har en visshet om at vi treffes igjen om en stund. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...