Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Gaea skrev (2 timer siden): Gratulerer så mye med både 10 års jubileum og vellykket frieri! 😊 Tusen takk ☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Sangen shout it out loud av kiss gjør meg glad 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni At jeg det spirer og gror så jeg kan plukke urter og blomster. Og snart kommer det bær også 😃 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Blomster er fint sist jeg var ute så jeg en liten blålilla(?) en som kom opp av grusen utenfor huset 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni 14 timers arbeidsdag, blir nesten 5k det. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni Det som gjør meg glad angsten min er over men kommer sikkert igjen er då mye som på virker meg film tv serier spill 3D spill vr musikk yoube ipad Lego bygge beskrivelse her å på virvler mer eplepsi min som synderen 1 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 12. juni Del Skrevet 12. juni Var hos lege i dag å siden jeg ikke har vekt hjemme får jeg bare sjekket når jeg er der, føler jeg er blitt tjukkere men gått ned i vekt å aldri ligget bedre til i voksen alder, det er alltid kjekt å høre 😎 4 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. juni Del Skrevet 12. juni (endret) Mindre angst, og da mer energi. Så har smått begynt å lage litt skikkelige middager igjen. Etter måndedsvis med mikromat og diverse annet usunt (mye pannekaker f.eks). Prøvde meg på fullkornsspaghetti med Dolmio, grønnsaker og litt prøving med diverse krydder. Brukte alt for mye kajennepepper, så var litt vel sterkt. Samt også begynt å gå mer i butikken og slikt, for eksponering av blant annet kne-angst og sosial angst. Slitsomt som pokker. Men begynner å komme meg litt. Klarte også IKEA i forrige uke. Men det slo meg fullstendig ut i 4-5 dager.. Blir noen søvnløse netter pga midlertidig høy angst, og noen anfall dessverre (pga eksponeringen). Men det går seg til etter hvert regner jeg med. Og skal på hytta sammen med min bror, og mine foreldre nå imorgen. Forhåpentligvis bra nok vær til grilling og slikt. (PC, Switch og PS5 er med selvsagt). Foreldrene mine bor bokstavelig talt 5 minutter unna i gåavstand, så er ikke langt å gå for Søndagsmiddager osv. Endret 12. juni av Laserbeam 2 3 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. juni Del Skrevet 12. juni Stolt av ungene. Eldstemann har bestått fagprøve, og de to yngste har kommet hjem med karakterer som overgår all forventing. 1 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni MR SPEED skrev (29 minutter siden): MUSIKK Så enig! Samt at sola nå bryter igjennom og jager regnværet her i byen! Oj at det står ei kurv med DYR jordbær og venter.... 🙂 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni 21 hours ago, Skogslik said: At det går mot mørkere tider! For å være litt petimeter, så var det fremdeles rundt 20 minutter igjen før det gikk mot mørkere tider da du laget den posten. Men ellers - hvorfor ikke bare nyte alle årstidene vi har her i landet til det fulle? En av de nydeligste tingene med å bo her er kontrastene vi har - jeg elsker den mørke tiden, men om vi ikke hadde disse lyse, nydelige vår/sommer-kveldene så hadde det jo ikke betydd noenting? Det er for all del nok av de som sitter midt på vinteren og sier at de lengter etter lys, sol og varme og jeg sier ikke at det er noe bedre - men kan vi ikke bare nyte det vi opplever her og nå? Sol, varme og lyse kvelder er fantastisk - det er også de nydelige mørke desemberkveldene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni (endret) Zork skrev (1 time siden): For å være litt petimeter, så var det fremdeles rundt 20 minutter igjen før det gikk mot mørkere tider da du laget den posten. Men ellers - hvorfor ikke bare nyte alle årstidene vi har her i landet til det fulle? En av de nydeligste tingene med å bo her er kontrastene vi har - jeg elsker den mørke tiden, men om vi ikke hadde disse lyse, nydelige vår/sommer-kveldene så hadde det jo ikke betydd noenting? Det er for all del nok av de som sitter midt på vinteren og sier at de lengter etter lys, sol og varme og jeg sier ikke at det er noe bedre - men kan vi ikke bare nyte det vi opplever her og nå? Sol, varme og lyse kvelder er fantastisk - det er også de nydelige mørke desemberkveldene. Liker bare ikke de lyse kveldene/nettene. For lyst til og sove, og ellers liker jeg regn, tåke, mørke og stormfullt vær. Vestlending ja 😛 Endret 21. juni av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni 7 minutes ago, Skogslik said: Liker bare ikke de lyse kveldene/nettene. For lyst til og sove, og ellers liker jeg regn, tåke, mørke og stormfullt vær. Vestlending ja 😛 Ja, jeg sier ikke at det er noe galt i det :) Jeg er også vestlending og bor langs en fjord så regn og storm er absolutt noe jeg også setter pris på. Men det får vi jo mer enn nok av, så de få lyse, fredelig dagene vi får er verdifulle synes jeg. Akkurat nå sitter jeg på terassen med litt godt å drikke - solen er i ferd med å gå ned, men har jo enda et godt stykke igjen. I det fjerne høre jeg båter som tøffer rundt og barn som leker. Solen varmer og fra den åpne terrassedøren spiller spotify sommerslagere fra en liste den har satt sammen for meg (det er noe skremmende at spotify kjenner meg så godt, men det er nå en annen debatt). Mørketiden kommer tidsnok, så hvorfor ikke bare nyte det vi har nå? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. juni Del Skrevet 28. juni Var ute og tok meg en røyk i natt, og da så jeg hele fire grevlinger som gikk rett forbi der jeg satt, ca fire meter unna meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå