Boing_80 Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Entern skrev (3 timer siden): Gratulerer så mye @Boing_80 😀 Håper du og fuglene får det finfint i Elverum 😀 Og, enig med @Trippelure, det museet der er virkelig fantastisk. Jeg er ikke objektiv da, jeg var der masse i barndommen 😊 Takk Tror det blir ganske bra. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Trippelure skrev (49 minutter siden): Møtte akkurat denne søte kosepusen på vei hjem fra butikken 😻🥰 Hun kom løpende mot meg med et bestemt MJAU og ville ha masse kos 😃 Det er ikke samme pusen som jeg har nevt tidligere i tråden. Så koselig 😻 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Boing_80 skrev (25 minutter siden): Takk Tror det blir ganske bra. Kjempebra 😀 Kult at du har fugler forresten 😊 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai (endret) Merker ikke sånn kjempe mye til pollenet, og allergien enda. Får ihvertfall fortsatt puste, så det er jo positivt. Endret 26. mai av Laserbeam 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. mai Del Skrevet 27. mai Syrinene blomstrer og dufter så godt 😃 1 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Trippelure skrev (20 timer siden): Syrinene blomstrer og dufter så godt 😃 Ja de lukter skikkelig godt 😊 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Fikk erstatningsummen på konto i dag. Jeg som gikk rundt og gledet meg til å få lønn, feriepenger og skattepenger også får jeg plutselig en større sum i tillegg. 1 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Just popped the question og fikk et ja! 🥳 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Slettet-D7I5Gr2 skrev (32 minutter siden): Just popped the question og fikk et ja! 🥳 Yay, gratulerer! 🥳 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Tiårs i dag. Lagde en skattejakt med something old(rusten binders), something new(new energy-sjokolade er hennes favoritt), something borrowed (bibliotekbok med kjærlighetsdikt) og something blue(helblå parfyme). Tok litt tid, men hun knekket koden tilslutt 😏♥️ Lenke til kommentar
Woff Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Slettet-D7I5Gr2 skrev (59 minutter siden): Tiårs i dag. Fyll gjerne inn for oss som ikke følger helt med her! Den med gammelt, nytt, lånt og blått skjønte jeg da.. Uansett hva spørsmålet var så er du tydeligvis fornøyd med svaret så: GRATULERER! 🙂 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Tiårs jubileum skulle det stå. Vært sammen i 10 år 🥳 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Slettet-D7I5Gr2 skrev (28 minutter siden): Vært sammen i 10 år Og først nå har du poppa (cherryen hennes 😲 ) spørsmålet? Ting tar LANG tid ja... 🙂 Gratulerer nok en gang, når skjer det? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 timer siden): Just popped the question og fikk et ja! 🥳 Gratulerer 🥳 Håper dere får et langt og lykkelig liv i lag, 10 år er en god start 🍀😊 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Woff skrev (35 minutter siden): Og først nå har du poppa (cherryen hennes 😲 ) spørsmålet? Ting tar LANG tid ja... 🙂 ? Viktig med god tid før man spør vell? Giftemål er ikke noe hastverk 🤔 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Slettet-D7I5Gr2 skrev (5 minutter siden): Giftemål er ikke noe hastverk Har du funnet rett person kan du like gjerne gjøre det først som sist! Men greit at du venter til du har råd til å kjøpe en ring da! 😊 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Woff skrev (5 minutter siden): Men greit at du venter til du har råd til å kjøpe en ring da! 😊 Hva behager? Lenke til kommentar
Woff Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Hva behager? Hihi... Var kanskje noen andre som spurte om billig giftering her for noen dager siden.. Og da prøver jeg med en liten fleip jeg ser du! Men ta det med ro, var ikke ment for å såre deg på noen måter. Du forstår sikkert bruken av et smilefjes også tipper jeg! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Slettet-D7I5Gr2 skrev (6 timer siden): Just popped the question og fikk et ja! 🥳 Gratulerer så mye med både 10 års jubileum og vellykket frieri! 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå