Populært innlegg Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Populært innlegg Del Skrevet 27. desember 2023 Jeg blir glad av å se at valpen min har det bra 🥰 2 8 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Hjemmelaget rømmegrøt 😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Det snør enda mer, snart kan jeg bygge en kjempestor snøborg 🥳 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Eksen min har flyttet eller skal forhåpentligvis flytte til et helt annet sted i Norge, langt fra meg. 🙏 Tiden vil vise om dette faktisk også stemmer, men jeg har et lite håp om å slippe voldsutøver i samme by som jeg selv bor i. 6 2 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar I dag fikk jeg beskjed om at alle 7 saker angående "innførsel av ulovlige våpen" ble henlagt å jeg får hente alt på politistasjonen 😁 3 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Jeg skal ha lunch nå og gleden ligger i magen min og jodler av forventning. 3 3 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Gaea skrev (2 timer siden): Eksen min har flyttet eller skal forhåpentligvis flytte til et helt annet sted i Norge, langt fra meg. 🙏 Tiden vil vise om dette faktisk også stemmer, men jeg har et lite håp om å slippe voldsutøver i samme by som jeg selv bor i. Fantastiske nyheter, krysser alt av fingre for at det stemmer ❤️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Jeg skal være innendørs, spise kyllingsalat og se HBO-serie i fred og ro. 2 2 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar (endret) Oooh, I går satt jeg å fantaserte om kyllingsalat med hvitløksbrød! Prøver å spise mer vegansk mat, så funderer på om det er noen gode veganske imitasjoner av kylling der ute som hadde fungert. Nå skal jeg til å ordne pita med falafeler. Yum, yum! Endret 16. januar av Cutthroat Bill 3 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Cutthroat Bill skrev (2 minutter siden): Oooh, I går satt jeg å fantaserte om kyllingsalat med hvitløksbrød! Prøver å spise mer vegansk mat, så funderer på om det er noen gode veganske imitasjoner av kylling der ute som hadde fungert. Nå skal jeg til å ordne pita med falafeler. Yum, yum! Stekt og godt krydret tofu-terninger (lett å få krisp i air-fryer) fungerer fint som erstatning til kylling i salat, men jeg syns vegan-ostene er så smakfull og god at de fungerer like greit alene som smaks-kicker på salaten. 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Heter produsenten vegan? Eller mener du generelt? Hvis du har konkrete anbefalinger, så ta jeg gjerne imot tips. 😊 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Cutthroat Bill skrev (15 minutter siden): Heter produsenten vegan? Eller mener du generelt? Hvis du har konkrete anbefalinger, så ta jeg gjerne imot tips. 😊 Jeg er veldig glad i Helios sin Tofu, og det er vel Synnøve som står bak Go'vegan serien med gode oster, eksempelvis denne, eller skivede cheddar; De er litt sånn 'tørr' og minner sterkt om permasan i konsistensen, hvilket jeg syns er helt fortreffelig! Disse er sikkert ikke så sunne (prosessert), men noen gleder må man få ha. 2 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Takker og bukker! Noterer ned, og skal prøve ut på sikt. ✌ 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Yr melder 9 varmegrader i morgen. Får se hvor varmt det faktisk blir, og temperaturen skal synke raskt etterpå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå