Trippelure Skrevet 19. desember 2023 Del Skrevet 19. desember 2023 Perlemorskyer en gang til!!! Hurrra, både når sola stod opp og når den gikk ned 😍 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 20. desember 2023 Del Skrevet 20. desember 2023 At jeg har oppdaget menstruser. De fungerer jo helt supert. Nå slipper jeg å bruke penger på bind framover, og mye bedre for huden der nede. Slipper å bekymre meg for blodsøl og lukt. Jeg blør så kraftig at jeg har blødd igjennom vanlig bind..og blør ikke igjennom disse trusene. Og jeg har gått med de en hel arbeidsdag og de lukter fortsatt ikke. De fanger også opp f eks utflod så de må ikke nødvendigvis brukes kun ved mensen. Kvinner, gå over til menstruser, de er guds gave til kvinnen! Og mye mer miljøvennlig enn engangsbind 2 1 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Det er fortsatt en uke igjen av året, men jeg tror jeg trygt kan si at 2023 har vært et veldig bra år for meg og min familie. Det gjør meg glad. 1 Lenke til kommentar
disk Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 On 20.12.2023 at 9:02 AM, Gaea said: At jeg har oppdaget menstruser. De fungerer jo helt supert. Nå slipper jeg å bruke penger på bind framover, og mye bedre for huden der nede. Slipper å bekymre meg for blodsøl og lukt. Jeg blør så kraftig at jeg har blødd igjennom vanlig bind..og blør ikke igjennom disse trusene. Og jeg har gått med de en hel arbeidsdag og de lukter fortsatt ikke. De fanger også opp f eks utflod så de må ikke nødvendigvis brukes kun ved mensen. Kvinner, gå over til menstruser, de er guds gave til kvinnen! Og mye mer miljøvennlig enn engangsbind Dette skal eg kjøpe til konen min. Hvilke kjøpte du? Antar det også er kvalitet på disse varene som alt annet? 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Jeg kjøpte fra Iconica, når de hadde Black Friday-tilbud på de, men det er mange andre som selger: Lindex (Female Engineering), Cubus (sloggi sine) Eco Woman, mflr. Vil si at det er kvalitet på disse, men det er selvsagt forutsatt at man vasker de riktig. Det står at trusene holder 12 timer, men min erfaring er de holder lengre, og jeg blør MYE. Heldig kone og god mann 🥰 Ble tipsa av lillesøsteren min om menstruser da jeg fortalte henne at jeg ble sår i lysken av utflod, og samtidig ble sår og irritert av truseinnlegg og bind fordi huden ikke får puste, og at fordi jeg alltid blødde gjennom bind ved mensen..går i hvite scrubs på jobb så det har vært helt gull for meg å oppdage disse trusene. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Sier som gamle sjefen min; bleier og bind er noe ordentlig griseri. Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Kan oppleve det mest slitsomme dager i mitt yrke. Muligens er jeg emosjonelt svak, men treffer jeg på kattunger så smelter jeg innvendig. Likesådeles som når jeg ser mine egne ha det bra. Kommer jeg hjem og jeg får en klem, "er glad i dag". Trivielt for noe? Dette er livsenergi for og motivasjon for å fortsette. Det er de små tingene som redder hverdagen min 🙂 1 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 After Eight til jul! 1 1 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 :utakt skrev (9 timer siden): Sier som gamle sjefen min; bleier og bind er noe ordentlig griseri. Nesten som min tidligere sjef; "alt på B er dyrt." Bil, Båt og Barnebidrag😂 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 (endret) Snekker Andersen og Julenissen. Den gamle tegneversjonen. Da kan jeg endelig føle litt julehygge og slappe av. Tusen takk til alle som har bidratt til at den er til ❤️ Endret 24. desember 2023 av Trippelure 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Trippelure skrev (7 timer siden): Snekker Andersen og Julenissen. Den gamle tegneversjonen. Da kan jeg endelig føle litt julehygge og slappe av. Tusen takk til alle som har bidratt til at den er til ❤️ Var så glad i den som barn ❤️ veldig fin fortelling ❤️ 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 (endret) Hele huset har tatt tidligkveld (fin kombinasjon av for mye ribbe og kaker), jeg som er på slankern og viste måtehold har nå vrengt av meg finstasen og fått på meg tskjorte og joggebukse mens jeg sipper en rolig whisky å glaner krim 🎅🎅🎄❤️ Liten sidenote, finskjorta som var ny ifjor var stor for meg da, nå er skjorte blitt "kjortel" 😂 Endret 24. desember 2023 av Duriello 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Fullmåne i natt 🌕😊 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Folk som gjør en innsats for ensomme. 4 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Romjulssjakk på NRK. 2 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 (endret) Videoer av folk som viser gode talenter eller ferdigheter, uansett hva det er. -Så lenge det er noe positivt! Endret 27. desember 2023 av plankeby Merk YouTube... Ikke TikTåka, Snopsnap osv.. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 20 hours ago, plankeby said: Videoer av folk som viser gode talenter eller ferdigheter, uansett hva det er. -Så lenge det er noe positivt! Jeg kan så lens ganske langt. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 BadCat skrev (11 timer siden): Jeg kan så lens ganske langt. Er det på YouTube? 🤔 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå