Woff Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 Nei, de passer seg selv de! 🙂 Har du godt utstyr blir du varslet når det er bevegelser.. 3 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 X19x11 skrev (55 minutter siden): Satte opp ringeklokke med kamera for noen dager siden, det å late som jeg ikke er hjemme men allikevel se hvem som er utenfor er det beste for en introvert som meg 👍 Genialt 😀👍så slipper du JV, selgere og andre irriterende folk 😀👍 Duriello skrev (4 minutter siden): Har hengt opp lapp om at hvert ring belastes kr 50, lenge sia jehovas har vært på døra 😅 Også genialt 😀👍 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 Skogslik skrev (5 minutter siden): Åpner ikke for noen jeg 😛 Er det ikke avtalt med besøk, så forblir døren lukket. En bekjent av meg ble en gang besøkt av Jehovas Vitner. Han inviterte dem inn og greier men de ville ikke og stakk av. Han var 1) veldig bakfull og 2) ikledd full black metal mundur da 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Entern skrev (3 minutter siden): Genialt 😀👍så slipper du JV, selgere og andre irriterende folk 😀👍 Også genialt 😀👍 Håndheves ved at jeg blir sint dersom folk nekter å føye seg, funker fjell. Folk flest har alltid med seg mobil/m vipps 😉 Edit* Funker også bra når du vet hvem som holder på med ring og spring. Tror naboen har hatt alvårspraten med kidsa nå. Endret 22. oktober 2023 av Duriello More 2 1 Lenke til kommentar
daffy64 Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 Nå skal den nye plata te ROLLING STONES nyyytes. 2 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 Duriello skrev (13 minutter siden): Håndheves ved at jeg blir sint dersom folk nekter å føye seg, funker fjell. Folk flest har alltid med seg mobil/m vipps 😉 Edit* Funker også bra når du vet hvem som holder på med ring og spring. Tror naboen har hatt alvårspraten med kidsa nå. Hahaha ja kjempegod medisin mot ring & spring 🤣🤣🤣🤣 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. oktober 2023 Del Skrevet 25. oktober 2023 Mike Portnoy er tilbake i Dream Theater! 🥳 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. oktober 2023 Del Skrevet 25. oktober 2023 Cirith Ungol har gitt ut ny plate 🥳 2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. oktober 2023 Del Skrevet 26. oktober 2023 Snakke litt med katten og en god kopp kaffe. De små tingene som betyr noe. 3 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Fikk nettopp 295kr inn på norsk tipping kontoen min som jeg ikke har anelser hvor kommer fra. Free money 🤩 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Nyhetene på TV2, "snøkaoset" kom brått på denne gang også. 🤣 (Bør påpeke at dette først og fremst er hyggelig for megselv) Endret 30. oktober 2023 av Duriello Lenke til kommentar
Woff Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Duriello skrev (17 minutter siden): Bør påpeke at dette først og fremst er hyggelig for megselv Med en Subaru Forester og nesten nye vinterdekk m pigg kan vinteren bare komme! 🙂 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Woff skrev (2 minutter siden): Med en Subaru Forester og nesten nye vinterdekk m pigg kan vinteren bare komme! 🙂 Kjører piggfritt pr dags dato, men det kun for at det er de bilen ble levert med. Bare å kjøre etter forholda så går ting greit. 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Woff skrev (4 minutter siden): vinterdekk m pigg De piggdekkene har reddet meg flere ganger fra krasj og ubehag inn til Lillehammer.. Sant skal sies så kjører jeg absolutt LITT tøffere enn jeg ville gjort UTEN pigg.. 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Blir pigg neste gang, helt klart 😄 2 1 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 38 minutes ago, Woff said: De piggdekkene har reddet meg flere ganger fra krasj og ubehag inn til Lillehammer.. Sant skal sies så kjører jeg absolutt LITT tøffere enn jeg ville gjort UTEN pigg.. Da har du ikke kjørt etter forholdene! 😁 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 trikola skrev (14 timer siden): Da har du ikke kjørt etter forholdene! Joda, jeg kjører alltid etter forholdene.. Men klarer altså FINT å kalkulere inn at jeg har pigg! 🙂 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Etter en hel uke med mye arbeid og sene kvelder ble den endelige dommen Meget godt bestått svenneprøve 😊 5 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Woff skrev (På 20.9.2023 den 4:09 PM): Viktigste begivenhet i dag: Familie-forøkning! I dag fikk vi Queen, ei lita Border Collie-jente som er født 6 august! Nå koster det MYE innsats med valper, men de er unektelig aldeles herlige da! UNNTATT når de ikke sier ifra at de må ut.. 🙂 Husker ikke fra forrige gang at det er så mye jobb! 🙂 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå