Gaea Skrevet 22. desember 2022 Del Skrevet 22. desember 2022 Sydvest skrev (39 minutter siden): Hehe ja det er hun samme som har stukket av noen ganger 😝 Rømningene har ingen sammenheng med dette Hahahaa 😂 uskikkelige lille tøsen Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 22. desember 2022 Del Skrevet 22. desember 2022 Gaea skrev (1 time siden): Hahahaa 😂 uskikkelige lille tøsen Er mer bitter på svigermors tufs av en hund som står bak. Men det hører kanskje ikke hjemme i denne tråden. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 25. desember 2022 Del Skrevet 25. desember 2022 Det er cheesy og deler av meg skulle ønske jeg ikke synes det var så moro som jeg synes det er, men VGs "live-rapportering" fra julefilmer/programmer som går på tv i julen er langt mer underholdende og koselig enn det burde være. "Nå: Det serveres champagne til kyllingen!" "Nå: Tre nøtter falt ned på nesetippen til kusk!" "Nå: Leder i oppgjør!" (Live-oppdateringer fra Flåklypa Grand Prix). 1 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 25. desember 2022 Del Skrevet 25. desember 2022 Helt enig! Snakket akkurat om det her tror spesielt de sitter aleine setter pris på det! 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 "Oljesjeik sponser norsk sykkelreparatør". Artig med litt koseligheter i avisene også. Får meg til å tenkte på at plottet er ganske uetisk sett i dagens verdensbilde. Sponset av skitne penger. Men det er en annen sak. Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 28. desember 2022 Del Skrevet 28. desember 2022 Fant en gammel serie som jeg bare så noen få enkeltepisoder av da den gikk. "The Shield" For en gullgruve å finne så mange år etterpå, fantastisk serie. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2022 Del Skrevet 28. desember 2022 (endret) The Shield er fantastisk. Sett serien 4 ganger ^^ Kurt Sutter ver hva han gjør. Mannen bak the Shield og Sons of Anarchy Endret 28. desember 2022 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 28. desember 2022 Del Skrevet 28. desember 2022 Mate fugler på vinteren. 😊 Spoiler Er sånn 14-15 skjæreunger som er innom, pluss ca 6 voksne. ^^ Går i skytteltrafikk til og fra terassen Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. desember 2022 Del Skrevet 29. desember 2022 Jeg fikk en fin genser til jul, men dessverre hadde den revnet i en søm. I dag gikk jeg tilbake til butikken og tenkte det ville være en smal sak å få byttet den. Jeg ble litt paff da butikken valgte å ta den inn til reparasjon i stedet. Men samtidig ble jeg glad også, så fint at vi har kommet dit at selv gensere til noen hundrelapper blir fikset i stedet for kastet. 🙂 1 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 29. desember 2022 Del Skrevet 29. desember 2022 (endret) Jeg har en katt som fikk akutt nyresvikt. Han har tidligere vært veldig lite sosial, unngått all kontakt med oss. Samboer er tilfeldigvis nyre-sykepleier. Koblet opp intravenøst, ga han et par poser med noe vidundermiddel. Han kom seg ganske fort etter behandlingen, selv om han var veldig lite fornøyd mens det pågikk. Nå er han verdens mest lojale katt. Sitter å venter på oss når vi kommer hjem. Kommer for å kose, maler og passer på oss. Det føles veldig godt. Edit: bilde av råtassen Endret 29. desember 2022 av Sjørøver 5 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 30. desember 2022 Del Skrevet 30. desember 2022 En kunde sendte firmaet vårt en julehilsen hvor blant annet jeg ble trukket fram som en som har hjulpet dem med å fikse ting. Alltid hyggelig å bli satt pris på. 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. desember 2022 Del Skrevet 31. desember 2022 Hektisk morgen. Første var ute 07:19 og siste var ute 09:30. De fire første kom slag i slag i løpet av 50 minutter. 5 Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 (endret) (ble plutselig redd for å bli gjenkjent 😅) men tusen takk for gode ord ❤️ Endret 2. januar 2023 av Kovalevskaja 6 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Kovalevskaja skrev (7 minutter siden): Etter å ha trosset eksamensangst og tatt min første eksamen siden jeg droppet ut av studie i 2019 fikk jeg A som éneste blant 70! Det er jo helt suverent. Gratulerer! 1 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Kovalevskaja skrev (1 time siden): Etter å ha trosset eksamensangst og tatt min første eksamen siden jeg droppet ut av studie i 2019 fikk jeg A som éneste blant 70! Gratulerer så masse! Visste du fikk det til 💪 Jeg er glad i dag fordi jeg har økt fra 31 til 45 i ferritinnivå fra forrige måned. 😄 1 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2023 Del Skrevet 12. januar 2023 Fra 1. februar så får jeg 5% bonus hos Coop Midt-Norge. (2% kredittkort og 3% medlemsbonus) 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 20. januar 2023 Del Skrevet 20. januar 2023 "Nybil" på gårdsplassen, 1 mnd etter kjøp. 👍☺️ Sydvest skrev (På 31.12.2022 den 11.57): Nydelig, hvordan gikk nyttårsaften? (Tibbe?) Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. januar 2023 Del Skrevet 20. januar 2023 Duriello skrev (5 minutter siden): Nydelig, hvordan gikk nyttårsaften? (Tibbe?) Det er tibbe ja. Nyttårsaften gikk ganske fint. Vi bor sånn at fyrverkeri ikke høres så godt i vår leilighet. Ellers er valpene snart tre ganger vekten de hadde for tre uker siden. De har åpnet øynene, og en av de har begynt å tasse litt rundt i kassen Snapchat-1007131260.mp4 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. januar 2023 Del Skrevet 20. januar 2023 Duriello skrev (8 minutter siden): "Nybil" på gårdsplassen, 1 mnd etter kjøp. 👍☺️ Gratulerer! Hvilken bil? 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 20. januar 2023 Del Skrevet 20. januar 2023 Sydvest skrev (11 minutter siden): Snapchat-1007131260.mp4 6 MB · 0 Nedlastninger Fantastiske hunder ❤️ Å så morsomt når de begynner å utforske hehe 😅 (Familien min drev oppdrett på hobbybasis da jeg var yngre, samt utstillinger osv.) "Ny" bil ja, jeg er ganske kjedelig av meg så gikk for the safe bet, nyere modell Avensis. Tamt men tryggt da jeg har en 05 mod stående, samt solgte en 12 mod for denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå