Gå til innhold

[løst]Trenger hjelp til en auto-bot

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg og en vennegjeng har et eget forum.. helt likt det her på diskusjon.no :)

Også har vi gjort en tråd, der det er konkurranse om og ha flest mulig svar, og alt vi skal skrive er "bump".

Men alle i vennegjengen min har skaffet seg en bot som skriver bump automatisk hele tiden.. og jeg vil ikke tape konkuransen :hrm:

Så kan noen hjelpe meg og late en bot som skriver "bump"? Og hva trenger jeg isåfall :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.whinerz.com er IKKE siden til trysilgutt eller noen av hans venner. Den tilhører strengt tatt kun til SkyMarshall og han alene, med mod-rettigheter for meg og 2 andre i tillegg. Makan til tapersk ting å påstå her, og juks med bumpe-tråden er enkelt og greit en lett inngang til The Wonderful World of Banned!

Consider it done trysilgutt!

Lenke til kommentar
Også har vi gjort en tråd, der det er konkurranse om og ha flest mulig svar, og alt vi skal skrive er "bump".

Må si jeg stussa litt over meningen i en slik "konkurranse". Hadde det vært en tidsfrist så hadde det vel vært mulig å avgjøre hvem som er raskest til å trykk reply -> skrive bump -> trykk post -> gjenta. Men igjenn så har jeg stor problemer med å se meningen i noe slik :no:

Man bør kanskje tenke seg om to ganger når det kommer til hvem man hjelper. Slike personer som det her er vel noe man bør prøve å unngå, og folk som ønsker at du skal gjøre leksene dems for dem er vel en annen gruppe (forskjell på å hjelpe med noe man står fast med, og løse alt).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...