Etnies Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Heisann Jeg og en vennegjeng har et eget forum.. helt likt det her på diskusjon.no Også har vi gjort en tråd, der det er konkurranse om og ha flest mulig svar, og alt vi skal skrive er "bump". Men alle i vennegjengen min har skaffet seg en bot som skriver bump automatisk hele tiden.. og jeg vil ikke tape konkuransen Så kan noen hjelpe meg og late en bot som skriver "bump"? Og hva trenger jeg isåfall Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hva slags forum er det? Kan du love oss at den bare blir brukt på det forumet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du sier de har skaffet seg bot.. Kan ikke du se om du finner en på google da? Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Hva slags forum er det?Kan du love oss at den bare blir brukt på det forumet? 8937982[/snapback] Japp, det kan jeg Og prøvd og finne på google, men alt jeg fant da var Tasker Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kan fremdeles ikke hjelpe deg når jeg ikke vet hva slags forum det er... Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Og så var det IPB Jeg har faktisk en auto-poster liggende på hard-disken, laget til denne tråden her. Vent litt, så skal jeg se om jeg kan finne den. Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Sendt PM, vil ikke spre den. Lenke til kommentar
vidarlo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ta en kik på curl. Du kan gjere det du etterspør med curl, bare å finne felta som finst, og hogge inn rette variabler. Eller ab2, apache bench. Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Hehe, ellers takk. Men itsmebth har allerede på fiksa noe, men jeg trenger bare litt hjelp med det Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 www.whinerz.com er IKKE siden til trysilgutt eller noen av hans venner. Den tilhører strengt tatt kun til SkyMarshall og han alene, med mod-rettigheter for meg og 2 andre i tillegg. Makan til tapersk ting å påstå her, og juks med bumpe-tråden er enkelt og greit en lett inngang til The Wonderful World of Banned! Consider it done trysilgutt! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Også har vi gjort en tråd, der det er konkurranse om og ha flest mulig svar, og alt vi skal skrive er "bump". Må si jeg stussa litt over meningen i en slik "konkurranse". Hadde det vært en tidsfrist så hadde det vel vært mulig å avgjøre hvem som er raskest til å trykk reply -> skrive bump -> trykk post -> gjenta. Men igjenn så har jeg stor problemer med å se meningen i noe slik Man bør kanskje tenke seg om to ganger når det kommer til hvem man hjelper. Slike personer som det her er vel noe man bør prøve å unngå, og folk som ønsker at du skal gjøre leksene dems for dem er vel en annen gruppe (forskjell på å hjelpe med noe man står fast med, og løse alt). Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Folk med fritidsproblemer her? Sist jeg sjekka Trysilgutt, så eide og betalte jeg Whinerz.com. Vet ikke hvem faen du er engang, og det er det vel like greit at jeg ikke gjør! Edit: Tullebukk Endret 26. juni 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ja nei tullemennesker gitt :/ Lenke til kommentar
martbo Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg