Hillbill Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hvis du registrer D40´en på Nikon sin hjemmeside, vil de sende en mail til deg innen 10 virkedager hvor du får vite mer om D40 Cashback kampanjen. Men du må registrer deg først:P 8960885[/snapback] Mulig jeg er blind her, men jeg finner ikke noe sted på Nikons hjemmeside hvor jeg skal/kan registrere kameraet. Det sier forsåvidt ikke papirene som fulgte med kameraet noe om at jeg må gjøre heller. Jeg har fylt ut og fakset skjemaet for Flashback-kampanjen. Hvor lang tid tok det før du fikk blitsen? Lenke til kommentar
Milapse Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har kjøpt meg nikon d40kit nytt med flashback for noen dager siden , men jeg lurer på en ting : Skal serienummeret på huset være det samme som serienummeret på objektivet ? Hos meg er de forskjellig . Lenke til kommentar
kipepeo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei, jeg lurer også på å kjøpe meg Nikon d40... bare så dumt at prisen har gått OPP rundt 500 kroner siden forrige uke.. Noen som tror at det kommer en tilsvarende kampanje (3999 eller noe i den dur) før den flashbackkampanjen går ut...? Lyst til å kjøpe nåååå!! :!: Lenke til kommentar
kipepeo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har kjøpt meg nikon d40kit nytt med flashback for noen dager siden , men jeg lurer på en ting : Skal serienummeret på huset være det samme som serienummeret på objektivet ? Hos meg er de forskjellig . 8970923[/snapback] Serienumrene skal helt sikkert være ulike, det er jo to ulike produksjoner, så blir de solgt sammen etterpå .. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 3999 kroner var et markedsføringsstunt fra Lefdal, om jeg ikke tar helt feil. Ikke en pris noen butikker kan leve med, for å si det sånn. Var nok bare for å trekke kunder til butikken. Enkelte store kjeder gjør dette for å trekke kunder, som deretter blir "lurt" over på noe butikken faktisk tjener penger på. Sier ikke at dette nødvendigvis var tilfellet her. Rett og slett bare en forklaring på utsagnet "markedsføringsstunt". Lenke til kommentar
kipepeo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 3999 kroner var et markedsføringsstunt fra Lefdal, om jeg ikke tar helt feil. Ikke en pris noen butikker kan leve med, for å si det sånn. Var nok bare for å trekke kunder til butikken. Enkelte store kjeder gjør dette for å trekke kunder, som deretter blir "lurt" over på noe butikken faktisk tjener penger på. Sier ikke at dette nødvendigvis var tilfellet her. Rett og slett bare en forklaring på utsagnet "markedsføringsstunt". 8971826[/snapback] Det var vel ikke bare lefdal som hadde den prisen? Mener at både expert og fotovideo også hadde den samme inntil forrige uke engang? Typisk at den skulle gå opp igjen akkurat nå som jeg har fått bestemt meg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 De store kjedene pleier å følge hverandre, så de setter gjerne prisen ned i samme periode. Jeg kan ikke huske at Fotovideo hadde den prisen, men mulig Elkjøp har hatt det (de har samme eiere som Lefdal). Lenke til kommentar
moestue Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Var kun Expert som hadde tilbudet offisielt, men mange fikk samme pris hos Lefdal og Elkjøp pga sånn prisgaranti opplegg. Lenke til kommentar
ole9998 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Nå er snart flash back-kampanjen over. Nikon UK har siden 1. juni hatt en kampanje på D40/D40x, denne gangen GBP60 i Cash Back! Spennende om dette lanseres også i Norge, når Flash Back er slutt. Potensielt kan altså den endelige prisen bli veldig (!) lav: Ny kampanje (fra Expert e.l.) med D40 Kit til 3999,- og 720,- (tilsvarende GBP60) i Cash Back = D40 Kit til ca. 3280! Da kjøper jeg på dagen! Edit: rettelse på datoer Endret 1. juli 2007 av ole9998 Lenke til kommentar
moestue Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Flashback kampanjen ER over Ole.. Er 1. juli i dag Ryktene tilsier at Cashback overlapper Flashback, noe vi finner ut av i morgen Lenke til kommentar
kipepeo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Flashback kampanjen ER over Ole.. Er 1. juli i dag Ryktene tilsier at Cashback overlapper Flashback, noe vi finner ut av i morgen 8980692[/snapback] Jøss....spennende! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Flashback kampanjen ER over Ole.. Er 1. juli i dag Ryktene tilsier at Cashback overlapper Flashback, noe vi finner ut av i morgen 8980692[/snapback] Flashback-kampanjen varer til 18. juli i følge skjemaet det var linket til på siden foran her. I følge hjemmesiden gikk den nettopp ut. Hva er riktig? Hadde jo vært greit om Nikon faktisk ga oss forhandlere riktig dato ihvertfall? EDIT: Ettersom skjemaene vi har fått til butikkene sier 18. juli, så forventer vi at det faktisk er riktig dato. Det vil si, at vi vil kreve at alle som kjøper D40/D40x hos oss til og med 18. juli får en SB400 fra Nikon. Vi har ikke fått direkte beskjed fra Nikon om noe annet, så da forholder vi oss til det. Endret 1. juli 2007 av Afseth Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hei, jeg gjenoppliver denne gamle tråden. sendte inn faksen med kvittering og skjema den 15.06 og har enda ikke mottatt flashen. burde den ikke ha kommet ? Noen andre som har ventet like lenge? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hei, jeg gjenoppliver denne gamle tråden.sendte inn faksen med kvittering og skjema den 15.06 og har enda ikke mottatt flashen. burde den ikke ha kommet ? Noen andre som har ventet like lenge? 9241747[/snapback] Ring Nikon Norge og spør om de har fått skjemaet, evt. be om et nummer der de kan svare på dette. Lenke til kommentar
Renzir Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hei, jeg gjenoppliver denne gamle tråden.sendte inn faksen med kvittering og skjema den 15.06 og har enda ikke mottatt flashen. burde den ikke ha kommet ? Noen andre som har ventet like lenge? 9241747[/snapback] Min blits tok også 2 mnd ca. Dette var grunnet 2 forhold: 1) Nikon sa de hadde feilberegnet hvor populært dette ble, og fikk problemer med å skaffe nok blitser. 2) Nikon brukte DHL til å levere ut blitsen. For å spare penger(?) så var DHL kun betalt for å levere ut på dagtid i uka på hjemadresse. Siden jeg som mange andre jobber på dagtid så lukket ingen opp. De sjekket ikke på forhånd om jeg var hjemme og ga ikke beskjed om at de hadde prøvd å levere den. Etter å ha kontaktet Nikon fant jeg ut at den hadde ligget på DHL sitt lager i 4 uker etter dette. Måten å finne status på din blits er å legge inn en forespørsel på Nikon sine supportsider. Det skal de ha Nikon, der var de veldig kjappe med å gi respons (ene forespørselen besvart etter 45 min). Sørg for at leveringsadressen settes til et sted du befinner deg når denne leveres ut (typisk jobb el). Lenke til kommentar
Hillbill Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Nikon har tydeligvis leveringsproblemer med blitsen sin ja. Etterlyste blitsen min i dag, og fikk følgende svar: "Gratulere med ditt nye D40, jeg er sikker på du får masse glede av dit kamera i lang tid. Jeg beklager å måtte opplyse om at vi har ca. 8-9 uker leveringstid på SB-400 blitsen nå. Alle innkommende formular blir lagt inn i den rekkefølgen de kommer inn. Blitsen blir levert på døren av DHL i angitt adresse på formularet. Det blir sendt ut en null faktura samtidig som blitsen går ut fra lager. Dersom du mottar denne null faktura, burde du ha blitsen en av de nærmeste dagene. Tar det noe tid ut over dette er det fint om du kontakter oss slik at vi kan hjelpe deg med sporing av din blits." Så om Nikon har feilberegnet stygt med hensyn til levering, tar de det igjen på god kundebehandling. Det tok ikke lange stunden fra henvendelsen var sendt til jeg hadde svar i mailboksen..... En får ta frem en tube tålmodighet og smøre seg godt inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå