Gaervern Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har redda en Dell OptiPlex GX150 fra graven. Den har Pentium 3, 256 mb ram og kjører windows 2000. Virker overraskende responsiv. Lurer på om det er bryet verdt å oppgradere den med mer og raskere ram, usb2 kort, og en dvd-spiller for filmvisning, har en god trinitron skjerm også. Har aldri mekka på hardwaren på gamle PCer. Hvor bør man kjøpe deler? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ja, til sitt bruk, og med f.eks 1gb ram, kan den jo bli en ok stue-pc eller server Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Holder på å oppgradere min egen P3 maskin som skal brukes av eldste datteren min. Har kjøpt en 1000MHz P3, et gammalt skjermkort og 3x256 mb ram på qxl/bruktmarkedet etc. funker kjempebra med xp selv med en Celeron 633MHz. Holder i lange baner til sitt bruk. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 vi ahr et par GX140 og GX150 fra greentech.no. De er jo svinbillige og egentlig ganske OK, bortsett fra at de er stygge som pokker og ikke står på høykan. Men å kjøpt litt mer ram osv hadde jeg gladlig gjort om jeg hadde gidda å investert 1200,- i en slik fra greentech.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå