alfabeta2 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei, har noen vært borti denne feilmeldingen før? Jeg hadde den før jeg formaterte og fikk den igjen nesten med det samme... jeg har ikke installert noe som skulle tilsi at filer skulle ha blitt byttet ut. Jeg har de samme programmene som jeg alltid har hatt og har aldri opplevd dette før. Når jeg prøver å sett inn win2000 cd'en som feilmeldingen sier jeg skal gjøre, skjer det ingenting. Når jeg trykker "avbryt" forsvinner den og kommer igjen etter få minutter. Er det bug, virus, systemfeil, eller?? Kan jeg gjøre noe med det. :-? Lenke til kommentar
hwl Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det du skal gjøre er å reinstallere den service pack du måtte ha på maskinen, det hjalp ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
alfabeta2 Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Takk for tipset, men det hjalp ikke det heller... Nå har jeg formatert igjen, alt fungerte bra inntil jeg installerte det første programmet som ikke var microsoft program (winRAR3.1) da begynner den igjen :x Å hjelpe meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå