cola boy Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Skal montere en chip i bilen og lurer på hvilken bedrifter som lodder i lillestrøm området? Og hvor mye tar de for det? det er 28 ben på chipen. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Skal montere en chip i bilen og lurer på hvilken bedrifter som lodder i lillestrøm området? Og hvor mye tar de for det? det er 28 ben på chipen. 8937340[/snapback] Skal du chippe bilen? Chip tuning?? Hadde snakket med gutta på http://www.tsracing.no/ på rasta. Blandt de beste i Norge. Chippet bilen min for 3 år siden. Ikke noe problem med den, service, forsikring eller noe. 33% mer power, meeeeeget merkbart! Vet ikke hvordan de stiller seg til deg om du kommer med chip, men de har peiling på lodding og bil. Lenke til kommentar
cola boy Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har kjøpt chipen, må bare få noen til å lodde den på kretskortet. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har kjøpt chipen, må bare få noen til å lodde den på kretskortet. 8937601[/snapback] Snakk med Tommy på TS. Han er ikke vrien. Lodder fort og greit. Du får sikkert en grei deal, selv om han ikke stiller med chippen. Du kan jo prøve selv om du har gode instruskjoner og er stødig på hånden, men det kan nok være litt ....vel..... skummelt. Regner med det er derfor du spurte. TS lodder chip på bil og de kan hjelpe deg. Spørre koster ikke noe. Lenke til kommentar
cola boy Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 ingen andre som gjør det? har hørt at tv og radio reperatører kan gjøre det, er det noen i lillestrøm? Lenke til kommentar
cola boy Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Og hvor får jeg kjøpt sånn sokkel ting til chipen, sånn at jeg kan bytte chip uten å lodde. Endret 24. juni 2007 av cola boy Lenke til kommentar
GrH Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det får du kjøpt på alle butikker som har mere elektriske komponenter feks : Elfa Futurlec Merk . Futurlec er ikke norsk, har en leverings tid på ca 14 dager ! Viss du går over 200 kr blir det moms og .. mvh -Djgunnah Lenke til kommentar
cola boy Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 ingen butikker som selger det? Lenke til kommentar
GrH Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Elfa har jo en butikk i oslo såvidt jeg vet ... viss du ikke kan til oslo kan de jo sende den som brev til deg da .. Mvh -Djgunnah Lenke til kommentar
cola boy Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Hva er det sånn chip egentlig heter? skal spørre en tv reperatør om han kan lodde den, da må jeg forklare han hva han må lodde over telefon først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hva er det sånn chip egentlig heter? skal spørre en tv reperatør om han kan lodde den, da må jeg forklare han hva han må lodde over telefon først. 8954452[/snapback] De chipene kalles IC krets, hvis det er det du lurer på, men hva som er modellanvnet på den chipen vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå