Skurk Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hoy. Skal kjøpe meg ny forsterker til b&w dm 603.. er vell en gammel variant av de.. Vet ikke om jeg skal gå for hjemmekinoreceiver med tanke på et mulig system senere, eller om jeg bare skal kjøpe en integrert forsterker. Har snust litt rundt på hifikubben og kommet frem til noen alternativer. Receivere: CAMBRIDGE 540R DENON AVR-1907 NAD T744 Intergrerte forsterkere: CAMBRIDGE 640A v.2 NAD C325BEE NAD C352 Driver disse høyttaler'ne greit eller må jeg bla opp flere laken? Er det noen som skiller seg ut eller er det et fett hva jeg velger? kom gjerne med andre forslag eller løsninger Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) NAD C352 vil nok funke bra, ellers kan du lete etter noe brukte godsaker Ellers så kan du ta en titt på denne brukte Rotelen Endret 25. juni 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 NAD C352 vil nok funke bra, ellers kan du lete etter noe brukte godsakerEllers så kan du ta en titt på denne brukte Rotelen 8938795[/snapback] Vil det si at de receiverne ikke er sterk nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå