HondaOlav Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei. Jeg blei stoppa av purken her om dagen, med fulltrim.. Jeg var heldig å slapp unna bota, men må desverre inn til visning hos biltilsynet. Siden orginalsylinderen min var skjært har jeg nå kjøpt meg en ny orginalsylinder på mc-deler.no Problemet mitt er at den går i 70 km/t... Hvordan skal jeg få den til å gå i 45-50km/t? Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei.Jeg blei stoppa av purken her om dagen, med fulltrim.. Jeg var heldig å slapp unna bota, men må desverre inn til visning hos biltilsynet. Siden orginalsylinderen min var skjært har jeg nå kjøpt meg en ny orginalsylinder på mc-deler.no Problemet mitt er at den går i 70 km/t... Hvordan skal jeg få den til å gå i 45-50km/t? 8937004[/snapback] på Mopedportalen er det mye større sjanse for at noen der vet det.. Bare et tips! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 stapp en trekloss i potta Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Press en 1 kroning i mellom pottene i det gummistykket, skal funke det Om ikke, ta 2 stk litt ifra hverandre! Lenke til kommentar
Mellon90 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei.Jeg blei stoppa av purken her om dagen, med fulltrim.. Jeg var heldig å slapp unna bota, men må desverre inn til visning hos biltilsynet. Siden orginalsylinderen min var skjært har jeg nå kjøpt meg en ny orginalsylinder på mc-deler.no Problemet mitt er at den går i 70 km/t... Hvordan skal jeg få den til å gå i 45-50km/t? 8937004[/snapback] Vært på visning ? hvis du ikke har det kan du legge noe i potta framme... (ved svanehalsen) som får eksosen til å få mindre plass til å gå ut.. mopeden går tregere da Lenke til kommentar
Mellon90 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei.Jeg blei stoppa av purken her om dagen, med fulltrim.. Jeg var heldig å slapp unna bota, men må desverre inn til visning hos biltilsynet. Siden orginalsylinderen min var skjært har jeg nå kjøpt meg en ny orginalsylinder på mc-deler.no Problemet mitt er at den går i 70 km/t... Hvordan skal jeg få den til å gå i 45-50km/t? 8937004[/snapback] Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Jeg blei stoppa av purken her om dagen, med fulltrim.. Jeg var heldig å slapp unna bota, men må desverre inn til visning hos biltilsynet. Hvorfor slapp du bota? Hvis du vil at den skal gå 45 kan du bare dreie en dyse av stål som du setter i potta. Endret 5. juli 2007 av Jan_Erik Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 lurer også hvordan du slapp unna bota, det er jo 8000kr i bot hvis du blir tatt med trim. Er du sønn til en i politiet? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Rockna, må du roe deg.. 4200,- er bota på Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 det er jo 8000kr i bot hvis du blir tatt med trim. 9009856[/snapback] Hvor har du fått det fra? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Feil Rockna. Det er 4200kroner i bot + avskiltning for trim på moped. Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det med å stappe ting i potta skal du være forsiktig med.. leste en plass om en gutt som hadde blitt innkalt til visning.. og istedenfor å skru av trimmen hadde han putta stålull i potta.. og kanskje litt for mye.. han vart avskilta fordi at peden bare gikk i 26 km/t..xD Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hadde du lest resten var det fordi bremser osv. var dårlig, alså ikke for den gikk for sent... Det var bare tatt med som en spøk. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg blei stoppa av purken her om dagen, med fulltrim.. Jeg var heldig å slapp unna bota, men må desverre inn til visning hos biltilsynet. Hvorfor slapp du bota? Hvis du vil at den skal gå 45 kan du bare dreie en dyse av stål som du setter i potta. 9009695[/snapback] Klarte å prate ifra meg bota=P Sa at jeg ikke visste om det var trim på, fordi jeg hadde kjøpt den sånn... Edit: Bota ville vært på 4200 hvis jeg hadde fått det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå