BjørnÅgeS Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Tok et bilde av min datter, synes selv det ble bra. Hva synes de med mer erfaring? Eos 400d, ef-s 60mm makro, 1/160s, f 3.2 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Haha, et flott og humoristisk bilde Svært bra ansiktsuttrykk. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er et fint bilde, med et artig uttrykk i ansiktet til knøttet. Du har valgt en litt myk tone i bildet, og det får til å se litt ut som babybilder fra femtitallet og sekstitallet. Moter kommer og går, så hvorfor ikke? Jeg har kun to bemerkninger. Jeg kunne tenkt meg litt mer retning i bildet. Bare en liten anelse, altså. Det er ikke så lett å komponere med en baby som modell, men løsningen er et litt mer raust utsnitt i utgangspunktet, for så å komponere på ny i etterbehandlingen. Jeg reagerer også på litt for mange reflekser i øynene. De burde klones bort når du først var i et bildebehandlingsprogram for å konvertere til gråskala, for jeg regner med at det er det du har gjort. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg reagerer også på litt for mange reflekser i øynene. De burde klones bort når du først var i et bildebehandlingsprogram for å konvertere til gråskala, for jeg regner med at det er det du har gjort. 8937051[/snapback] Har brukt DxO for å konvertere til sorthvit, justerte kun layers, curves i bildebehandlingen. Lett oppskarping. Brukte kun naturlig lys fra vinduer - ergo reflekser. Er enig at det litt mange reflekser, men kan spare en liten refleks for litt mer liv i øynene Takk for kritikken Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hehe, det uttrykket ser man oftere hos noget eldre mennesker etter en flaske eller ti. :!: Det er noe støv eller rusk nede til venstre, det ville jeg fjernet. Bare et lite irriterende element som ikke tilføyer bildet noe. Ellers en god s/h-konvertering, syns jeg. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Just min tanke (aldeles)-riktig.. "Pappa, hva var det i den melkeskvetten"? Mor's melkeuttak smaker ikke så godt.. 8o) Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Uttrykket = "Are you talkin' to me? ha?" Morsomt uttrykk på den tassen, bra bilde òg Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg støtter de innleggene om uttrykket. Veldig bra fanget. Ellers har jeg ikke noen fornuftige kommentarer. Ville bare si at jeg likte bildet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå