Thor. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hvordan kan jeg skifte på bølgene som ligger i selve psp en? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du trenger først og fremst OE firmware. Så må du ha en bølge-fil, som du har valgt ut. Deretter er det bare å kjøre inn USB kabelen, starte opp i recovery mode og starte flash0 Deretter går du inn i vsh>resources og der skal den ligge. (tror jeg, sjekk om det er en fil som har samme navn i den mappa for å forsikre deg om at det er riktig) Jeg anbefaler å ta backup av hele flash0, i tilefelle du driter deg ut. Så, tar du å slenger inn bølge-fila di. Start så psp'n på nytt! Dette var bare kort oppsummert.. Jeg skal lage en liten guide til dette i Guidesamletråden bare jeg kommer meg hjem fra ferie! Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Hvis du ikke har nyere custom firmware kan du også bruke pspfiler til å flashe. Tror de bølgene man kan laste ned funker på alle firmwares, men er absolutt ikke sikker. Funket iallefall på min 3.03 OE-B edit: Hvis du ikke har custom firmware i det hele tatt så installer for all del ikke noe i flash. Hvis det går galt kan du aldri selv reparere det. Endret 24. juni 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ja jeg mener også at alle bølger støtter alle firmwares. Men personlig liker jeg å være på den sikre siden, og dobbeltsjekker at det jeg kjører inn i flash, støtter den firmwaren jeg har. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har datakabel, 3.40 OE og nødvendig erfaring med å overføre filer mellom flash 0 og 1. Hvor finner jeg nye bølgefiler jeg kan bytte til? Andre farger mulig? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Se på qj.net forumet. Skal være en tråd der med masse slike bølger. Men regn med at mange av nedlastningslinkene har gått ut for lenge siden. edit: http://forums.qj.net/f-psp-mods-media-18/t...-56k-94082.html Endret 24. juni 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) www.psp-hacks.com sine forumer ligger det veldig mye på! Anbefales! EDIT: For å gjøre det litt enklere for deg: Her er det er forum med masse forskjellige waves (bølger) som du kan laste ned. En tråd med utrolig mye XMB mod's Litt lengre ned på sida til den sistnevnte, finner du XMB waves.. Kos deg! Endret 24. juni 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Det var mye rart der ja Men jeg likte veldig godt noen neon farger der. Men bakgrunnen på min xmb er jo ikke svart så det passer liksom ikke. Hva må jeg gjøre for å få svart bakgrunn? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=787716 Har laget en guide på hvordan du kan skifte ut theme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå