Helene2 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei igjen Her har jeg tre nye bilder, noen som har lyst til å hjelpe meg her også? Det er ikke noen originale bilder, men jeg øver jo Canon 350D, 18/55 objektiv. Tatt med Autofokus. Synes denne blomsten var så nydelig. Her er Bakgrunnen ok? Jevn grønnfarge. Muligens er det hvite litt overeksponert? Syriner kan man også ha det gøy med. Valgte å beskjære bildet litt mer enn det over. Synes dette ble litt kult, selv om det sikkert ikke er noe originalt bilde Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du har lagt ut så små bilder at det er vanskelig for meg å se om de er skikkelig skarpe eller ikke. For meg ser de desverre ut som om de er uskarpe. Jeg forstår forøvrig tankegangen bak bildene dine, spesielt det av treet. Du tenker riktig, men har ikke helt funnet de rette objektene enda. Som nevnt synes jeg spesielt treet viser at du har et estetisk øye, og kan komme steder med øving og utvikling av kritisk sans. Slik kommer ikke av seg selv. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei. Sier meg enig i at bildene er litt små. Den hvite blomsten har en sånn fin glans i det hvite når man får den skarpt og rett eksponert, ser antydning til det på ditt bilde, så den er vel ikke så mye overeksponert om den er det. Syrinbildet vet jeg ikke hva jeg skal kommentere om, kanskje den skarpe delen er litt for mye nede i hjørnet (dette blir mest for å si noe, aner egentlig ikke jeg..)? Og trebildet. Det likte jeg. En passelig tittel er, etter min mening, noe om at det er sånn ett barn ser ett tre.. Mulig man da måtte vært enda nærmere stammen. Jeg tenker selvf på ett barn som klatrer.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg vil igjen minne alle på at det kanskje er greiest å legge bilder til som vedlegg, slik at vi selv kan bestemme om vi vil se bildet i en stor versjon. Når bildene limes inn i posten så må vi jo laste ned bildene for å få se dem i større versjon, og jeg synes at publikum fortjener at man gjør det lettest mulig tilgjengelig for dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå