bjaa Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Overskriften sier seg selv. er det noen annen måte jeg kan få høyere level? Lenke til kommentar
roma1974 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 ...man er mye mer utsatt i store samfunn -også nettsamfunn som p2p-nettverk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Tviler på at det er noe risk. Korfor skulle en dyktig hacker akkurat være ute etter deg? Lenke til kommentar
roma1974 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Nei, men det er mange wannabes der ute som er flinke med automatiserte hacke-program som søker etter store grupper med windows brukere.. og de er jo -- overalt.. Men en 'simpel' freeware-firewall er nok til å holde de unna. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg har hardware fireweall i routeren og norton onternet security Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Det burde holde det du har, men man er jo aldri helt sikker, men sansynligheten for at de treffer deg er jo "liten". Som sagt så finnes det mange "idioter" som er kun ute etter og ødelegge. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Ja, da deler jeg hardisken da, siden jeg får raskere downloads i kazaa Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Last ned kazza lite i steden og du får konstant 1000.supremebeeing plus ingen raklame eller spyweare www.k-lite.tk Lenke til kommentar
3PM Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Selv om det ikke hadde vært noe problem med å dele alt du har på KaZaA, så hadde jeg ikke gjort det. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Kazaa Hack er en fin ting Kan booste participation levelen din lett.. Lenke til kommentar
CCB Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Vet det, har prøvd det på kazaa ++ lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå