Iril Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Flott Stå på og avtal noe med henne.. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Flott Stå på og avtal noe med henne.. 8940174[/snapback] Skal til bulgaria i morra da.. så det blir ikke med det først i hvertfall Lenke til kommentar
Iril Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Oki, men avtal noe med hun nå. At dere skal møtes når du kommer hjem. Da er det lettere å sende hun en mld når du kommer hjem og spør om hun vil være med på noe. Du kan og sende et par mld fra syden, og høre om hun har det bra osv. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Oki, men avtal noe med hun nå. At dere skal møtes når du kommer hjem. Da er det lettere å sende hun en mld når du kommer hjem og spør om hun vil være med på noe. Du kan og sende et par mld fra syden, og høre om hun har det bra osv. 8940213[/snapback] har sendt hu mld nå Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Vis at du har litt selvtillit, ikke send sånne meldinger med "unnskyld at jeg lever" opplegg. Men ikke vær altfor frampå heller (ekke lett det der) Lenke til kommentar
Roug Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Spurte hu bare når hun ville finne på noe, ikke no unnskyld at jeg lever men kommer ikke til å sende masse mld til henne hele tiden men vist hun ALDRI sender mld til meg gidder jeg ikke å styre med hun, da viser hun at hun ikke er interessert uansett.. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Virker som du gjør akkurat passe mye ut av det Nå i starten er det du som tar initiativet, og du må ikke forvente at hun gjør det med en gang selv om hun er interessert. Om hun virkelig er interessert eller ikke, vel, det finner du ut med tiden Lenke til kommentar
Roug Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Virker som du gjør akkurat passe mye ut av det Nå i starten er det du som tar initiativet, og du må ikke forvente at hun gjør det med en gang selv om hun er interessert. Om hun virkelig er interessert eller ikke, vel, det finner du ut med tiden 8941513[/snapback] Vi prøvde begge å finne tid å treffes, men det viser seg ganske vanskelig for etter bulgaria skal jeg jobbe hele sommern, hun skal jobbe til midten av august, å vi bor ca 2 timer fra hverandre, så vi bare mld og hun sa at "vi får snakkes da vet du " da skrev jeg noe så dumt so, "håper det " DET skulle jeg ikke ha skrevet Lenke til kommentar
Iril Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Vi prøvde begge å finne tid å treffes, men det viser seg ganske vanskelig for etter bulgaria skal jeg jobbe hele sommern, hun skal jobbe til midten av august, å vi bor ca 2 timer fra hverandre, så vi bare mld og hun sa at "vi får snakkes da vet du " da skrev jeg noe så dumt so, "håper det " DET skulle jeg ikke ha skrevet 8942564[/snapback] Det går nok fint. Bare ikke la det gå i glemme boken Joda det var bra du skrev det Ikke noe dumt med det.. Slapp helt av Lenke til kommentar
Roug Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Vi prøvde begge å finne tid å treffes, men det viser seg ganske vanskelig for etter bulgaria skal jeg jobbe hele sommern, hun skal jobbe til midten av august, å vi bor ca 2 timer fra hverandre, så vi bare mld og hun sa at "vi får snakkes da vet du " da skrev jeg noe så dumt so, "håper det " DET skulle jeg ikke ha skrevet 8942564[/snapback] Det går nok fint. Bare ikke la det gå i glemme boken Joda det var bra du skrev det Ikke noe dumt med det.. Slapp helt av 8942601[/snapback] Har ingen planer om å la det gå fra meg nei selv om det bare var en kveld så likte jeg hun jenta veldig godt Håper bare hun tenker det samme Første langfri jeg får skal jeg spørre hun Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Et tips er å ikke spørre henne om når, hvor eller hva dere skal finne på. Spør heller om hun har lyst til å være med på cafe den og den dagen, eller fest den og den helga osv. Mye enklere for jenta å si ja da, en at hun må begynne å tenke på smarte ting å finne på. Ja, det er vanskeligst for gutta Lenke til kommentar
Roug Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Et tips er å ikke spørre henne om når, hvor eller hva dere skal finne på.Spør heller om hun har lyst til å være med på cafe den og den dagen, eller fest den og den helga osv. Mye enklere for jenta å si ja da, en at hun må begynne å tenke på smarte ting å finne på. Ja, det er vanskeligst for gutta 8943621[/snapback] hehe ja vanskelig for oss Men det var faktisk en god ide å si sånn istede for å spørre Trur jeg skal prøve det. Takk Lenke til kommentar
Roug Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Vært i Bulgaria 1 uke, nå kommer oppdatering. Sendte noen mld til hun, og jeg skal treffe hun på Søndag Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tror du hun blir veldi fornøyd hvis hun oppdager denne tråden? Gjengitt sms og greier.. It might bite you in the ass Lenke til kommentar
Roug Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Tror du hun blir veldi fornøyd hvis hun oppdager denne tråden? Gjengitt sms og greier.. It might bite you in the ass 8999145[/snapback] Tviler på at hun er på forumet Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tror du hun blir veldi fornøyd hvis hun oppdager denne tråden? Gjengitt sms og greier.. It might bite you in the ass 8999145[/snapback] Tviler på at hun er på forumet 8999256[/snapback] Siden du er så sikker, er det bare å fortelle oss her hvordan det går på søndag Lenke til kommentar
Roug Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) hehe håper hun ikke er her, men har det noe å si egentlig Viser vel bare at jeg liker hun men kan være det ikke blir noe på søndag Heimeværnet har innkalt alle HV folk der jeg bor pga flom! vist jeg blir lenge borte rekker jeg ikke det :S Typisk! Endret 4. juli 2007 av Roug Lenke til kommentar
Mokey Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Om jeg var jente og var objekt for denne diskusjonen tror jeg neppe jeg ville tatt det ille opp om jeg hadde slumpet over den. Uansett, knock it off, det er langt offtopic Lenke til kommentar
Roug Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Traff hun i dag kl 3, reiste fra hun kl 9 har vært en utrolig herlig dag jeg er forkjøla, vil tru hun kommer til å bli det også Skal treffe hun igjen i løpet av uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå