Roug Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 har vært på hyttetur med en kammerat og en del andre folk jeg ikke kjenner, i hvertfall i går traff jeg en utrolig skjønn og pen jente der, og vi begynte å flørte ganske mye, og etterhvert ble det mye kosing. Hun var ikke full og ikke jeg heller. i hvertfall så ble det ganske seint, og vi bestemte oss for å gå å legge oss, der vi fortsatte med kosing (ikke sex) og mye snakking, vi klarte ikke å sove, så vi lå å snakka og kyssa en del fram til ca kl 7 da vi begge sovna. Våkna rundt kl 13 da hun sto opp, men etter det var det ikke no mere kosing å sånt, bare så på hverandre avogtil helt fram til hun reiste fra hytta. jeg bare lurer på hvordan jeg skal tolke det? Fikk nr hennes av en kammerat som kjenner henne litt frafør av. og hun sa det var greit at jeg fikk det Vil hun noe mere eller er det bare å drite i hun? vet liksom ikke hvordan jeg skal spørre hun med en melding? Takk for svar Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Spør om date, kan godt bli mer. Jenta ble kanskje litt sjenert. edit: leif Endret 24. juni 2007 av Rakib Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 treff henne igjen, og fortsett kosinga... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kan hende hu har type. Opplevde det samme sjæl for ei lita stund sia. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 jeg tenkte å sende mld der jeg spør om det var "køddekosing" eller litt sånn at det kanskej kunne bli noe mere, men er ganske sjenert jeg å Trur jeg bare kommer til å dumme meg ut Lenke til kommentar
Roug Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Kan hende hu har type. Opplevde det samme sjæl for ei lita stund sia. 8936684[/snapback] Det har hun ikke, men hun hadde vist rota med en del folk ikke på den festen da Endret 24. juni 2007 av Roug Lenke til kommentar
Jopri Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det høres ut som for meg at hun bare ville ha det gøy og koselig den kvelden, men at du er en(eller den personen blandt dem som var der) som hun kunne gjøre det med er jo positivt. Ville tatt en melding å spurt henne jeg. Jopri Lenke til kommentar
Roug Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Det høres ut som for meg at hun bare ville ha det gøy og koselig den kvelden, men at du er en(eller den personen blandt dem som var der) som hun kunne gjøre det med er jo positivt. Ville tatt en melding å spurt henne jeg. Jopri 8936765[/snapback] Er litt redd for at hun å venninnene kommer til å få seg en latter da liksom "herrgud så dum å tro at jeg ville noe mere" osv osv.. :S Vet bare ikke hvordan jeg skal Formulere meg best mulig på en melding! Lenke til kommentar
EskilAJ Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Bare start med "Heihei! Det er meg fra den hyttefesten (hvis hun ikke har nmr ditt). jeg hadde det veldig hyggelig og jeg lurer på om du vil treffes en gang?" Da kan dere fortsette der dere slapp, eller dere kan finne ut hva dere vil. Hvis noen får seg en god latter så har du forlenget livet deres med noen sekunder. So what? Hvis du vil prøve noe mer med jenta så kan du ikke vente i sofakroken Lenke til kommentar
Stumble Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Gjør hun det er hun ikke verdt det uansett. Bare send en melding du, platti sin var jo grei, så du kan jo prøve med den Lenke til kommentar
Roug Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Bare start med "Heihei! Det er meg fra den hyttefesten (hvis hun ikke har nmr ditt). jeg hadde det veldig hyggelig og jeg lurer på om du vil treffes en gang?" Da kan dere fortsette der dere slapp, eller dere kan finne ut hva dere vil. Hvis noen får seg en god latter så har du forlenget livet deres med noen sekunder. So what? Hvis du vil prøve noe mer med jenta så kan du ikke vente i sofakroken 8937181[/snapback] Hehe ja det var en god start sender mld i morra Lenke til kommentar
Jopri Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Bare start med "Heihei! Det er meg fra den hyttefesten (hvis hun ikke har nmr ditt). jeg hadde det veldig hyggelig og jeg lurer på om du vil treffes en gang?" Da kan dere fortsette der dere slapp, eller dere kan finne ut hva dere vil. Hvis noen får seg en god latter så har du forlenget livet deres med noen sekunder. So what? Hvis du vil prøve noe mer med jenta så kan du ikke vente i sofakroken 8937181[/snapback] Hehe ja det var en god start sender mld i morra 8937367[/snapback] Keep us updated Hvis hun ler av den eller hva pokker så drit i det, er flere chicks der ute som vil kline med deg vett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 liksom "herrgud så dum å tro at jeg ville noe mere" osv osv.. :S 8936888[/snapback] Jeg kan trøste deg med at det ikke er sånn jenter fungerer. Det er gjerne det man frykter, men du skal nok se at om hun vil noe mer eller ikke, så respekterer hun deg. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Bare start med "Heihei! Det er meg fra den hyttefesten (hvis hun ikke har nmr ditt). jeg hadde det veldig hyggelig og jeg lurer på om du vil treffes en gang?" Da kan dere fortsette der dere slapp, eller dere kan finne ut hva dere vil. Hvis noen får seg en god latter så har du forlenget livet deres med noen sekunder. So what? Hvis du vil prøve noe mer med jenta så kan du ikke vente i sofakroken 8937181[/snapback] Hehe ja det var en god start sender mld i morra 8937367[/snapback] Keep us updated Hvis hun ler av den eller hva pokker så drit i det, er flere chicks der ute som vil kline med deg vett. 8938408[/snapback] Hehe ja det skal jeg Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ja, det bare å sende melding for å få en bekreftelse om du bare kan glemme henne eller ikke. Hvis du ikke sender en melding så blir du bare å lure på hva hun egentlig ville den gangen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Kan hende hu har type. Opplevde det samme sjæl for ei lita stund sia. 8936684[/snapback] Som jeg sa, treff henne igjen, og fortsett kosinga... En type stoppet ikke henne, så hvorfor skal det stoppe deg? Lenke til kommentar
Roug Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Melding sendt Lenge siden jeg har vært nervøs Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hvis det skulle vise seg at det feiler, er det ingen krise. Det finnes utallige jenter der ute. Man må bare ta tiden til hjelp. Lykke til, btw! Endret 25. juni 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Melding sendt Lenge siden jeg har vært nervøs 8939300[/snapback] Deler du hav du sendte, og evt. svar? Husk, ikke bli hennes elsker, det er deg eller ingenting, ikke henne eller hun&typen. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Melding sendt Lenge siden jeg har vært nervøs 8939300[/snapback] Deler du hav du sendte, og evt. svar? Husk, ikke bli hennes elsker, det er deg eller ingenting, ikke henne eller hun&typen. 8939315[/snapback] Det jeg sendte til hun husker ikke alt helt, men var noe i denne duren, "Heihei hadde det fint i helga, virka som du også hadde det fint:) jeg bare lurte om du Ville treffes en gang?" Svare jeg fikk, Hadde det vet du det kan vi helt sikkert nå ble jeg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå